Casus: "Cookie de ontembare" ... Of toch niet?!?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

marley93

Re: Casus: "Cookie de ontembare" ... Of toch niet?!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 09:03

He wat fijn weer van je te horen! Ik volg weer, zo te zien wordt het weer een spannend verhaal! :)

Shephard

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 09:04

wat fijn dat je weer een beetje zin en tijd hebt om te schrijven en je daar mee bezig te houden!
En Oo wat leuk weer! Jou verhalen en belevenissen zijn altijd zo gaaf en leerzaam om te volgen..

Ben benieuwd! En inderdaad had ik dit top is beter een paar weken later kunnen ontdekken denk ik..

Caitlin_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 09:10

Wat is Cookie knaaaap! <3

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 09:12

Leuk, een nieuw project! Ik wacht met spanning het vervolg af! Knap paard!

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 09:14

Hoera! De casussen zijn weer terug! Ik heb de vorige met veel plezier (en spanning) gevolgd. Wat leuk dat je het weer met ons wilt delen! :j

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 09:16

Oh wat doe jij met mijn paard???

Die blik. Twijfel tussen kan ik je vertrouwen of moet ik gaan rennen? Heel herkenbaar. Maar dan toch ook een heel zacht oog en eigenlijk stiekem een knuffelpaard. Ik zie echt mijn paard in hem terug. Die overigens als 5 jarige nog steeds niet ingereden is omdat ik "weet" dat hij tijd nodig heeft.

Ben heeeel benieuwd wat je precies gaat doen. Kan ik mooi gebruiken bij mijn menneke.

JitskeJeldau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 09:20

spannend zo'n cliffhanger!! Is ben benieuwd naar het vervolg!!

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-16 10:37

Selka schreef:
Oh wat doe jij met mijn paard???

Die blik. Twijfel tussen kan ik je vertrouwen of moet ik gaan rennen? Heel herkenbaar. Maar dan toch ook een heel zacht oog en eigenlijk stiekem een knuffelpaard. Ik zie echt mijn paard in hem terug. Die overigens als 5 jarige nog steeds niet ingereden is omdat ik "weet" dat hij tijd nodig heeft.

Ben heeeel benieuwd wat je precies gaat doen. Kan ik mooi gebruiken bij mijn menneke.

Dit zijn geen fotos van de aankomst. Ik moet even goed gaan zoeken waar ik die heb gelaten. Daar had hij nl een hele andere blik!

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 10:53

Spannend verhaal gaat dit worden!
Is hij helemaal gecheckt? Ogen, oren, puntje van zijn neus? Hoofd, schouders knie en hoef, knie en hoef? MAW is hij al doorgelicht door de DA?
Hij heeft geen gemeen oog, ik had ooit eens een heks en daar zag je het ook aan in haar ogen. Deze kijkt stukken vriendelijker.

Mariskaa3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 10:56

De cliffhangers! Leuk dat je er weer bent! , ik ga deze casus weer volgen.

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 11:07

Oh je bent al een stapje verder dus? Ben benieuwd naar de aankomst-foto's :)

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 11:15

Cookie is knap :+:

Ben onwijs benieuwd na deze knapperd hij is in elk geval in goede handen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 16:08

Haha, ga ik volgen.
Kijkt op zijn hoede of very weary. :(:)
Andere vertaling heb ik even niet. Met als extra niet vals oid.
Heb meer zaken van je gevolgd weet dus als het je niet lukt dat het echt niet lukt.
Succes.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 16:20

Ik ga ook volgen! Ben benieuwd!
Ik vind het eigenlijk helemaal geen Cookie, eerder een Renegade ofzo :D

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 18:41

Als eigendom van een paard met de naam Cookie moet ik dit topic natuurlijk volgen :j

Ben benieuwd of het net zo een happy end wordt als met mijn Cookie.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 08:50

Moderatoropmerking:
Nogal wat stipjes reacties zijn verwijderd. Zoals je in de Bokt Regels kunt lezen zijn dit soort reacties niet de bedoeling op Bokt. Wanneer je een topic wilt blijven volgen, maar je (nog) niet iets bij kunt dragen, kun je met één handeling topics in je eigen berichten zetten. Door op het rondje voor een topic te klikken voeg je een topic toe aan je Eigen Berichten. In je eigen berichten kan je exact hetzelfde doen om dat huiskamer topic uit de lijst te verwijderen dat je al tijden niet meer volgt maar dat nog wel bovenaan de lijst staat. Afbeelding
Meer informatie kun je hier lezen: [FZ] Nieuwe versie van de forumsoftware . Dus hierbij het verzoek om dat niet meer te doen.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 08:58

Wat leuk om weer een casus te lezen, helemaal omdat je dus weer iets beter in je vel zit. Grappig paard zo op die foto, ben benieuwd hoe dit verder gaat :)

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-16 12:22

pien_2010 schreef:
Nogal wat stipjes reacties zijn verwijderd. Zoals je in de Bokt Regels kunt lezen zijn dit soort reacties niet de bedoeling op Bokt. Wanneer je een topic wilt blijven volgen, maar je (nog) niet iets bij kunt dragen, kun je met één handeling topics in je eigen berichten zetten. Door op het rondje voor een topic te klikken voeg je een topic toe aan je Eigen Berichten. In je eigen berichten kan je exact hetzelfde doen om dat huiskamer topic uit de lijst te verwijderen dat je al tijden niet meer volgt maar dat nog wel bovenaan de lijst staat. [ Afbeelding ]
Meer informatie kun je hier lezen: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=25&t=1051869 . Dus hierbij het verzoek om dat niet meer te doen.

Dit vind ik dus altijd zo demotiverend als bokt dit doet.... Tis leuk om te schrijven en te lezen dat mensen volgen. Dat dat niet altijd een onderbouwde reactie is snap ik maar tis voor mij, degene die tijd en energie investeerd, wel leuk. Dit is dus precies waarom ik destijds ben gestopt met het schrijven van casussen omdat je dus bijna geen reacties meer krijgt door het TEM beleid van bokt

NiNa_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 12:25

De stipjes van iedereen blijven gewoon staan toch?
Alleen heb je dan niet 5 pagina's vol met alleen maar "Ik volg"
Wat naar mijn mening alleen maar vervelend leest, en vervelend is als je op een update zit te wachten en er zijn weer alleen "Ik volg" berichten.

Ontopic: Ik ben wel heel benieuwd, wanneer komt je volgende update?

femmy91

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 12:25

Wat leuk. Heb het nog niet eerder gevolgd maar deze ga ik volgen! :) Ben benieuwd!

SheeNegro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 12:35

Welkom terug suelza <3 ook dit verhaal ga ik met veel plezier en frustratie (grrr cliffhanger!) volgen ;)

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-16 12:40

NiNa_14 schreef:
Wat naar mijn mening alleen maar vervelend leest, en vervelend is als je op een update zit te wachten en er zijn weer alleen "Ik volg" berichten.

Volgens mij halen ze alle korte reacties weg toch

Melissaaxo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 12:48

Oh wat leuk om weer van je te lezen! Ben weer erg benieuwd naar al je cliffhangers :D

muzzy17

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 12:49

Suelza schreef:
NiNa_14 schreef:

Volgens mij halen ze alle korte reacties weg toch

De ik volg berichten worden verwijderd maar de mensen houden wel het topic in hun berichten dus als je iets geplaatst word krijgen ze gewoon een melding.

Heel eerlijk denk ik niet dat jij een topic kan maken met weinig volgers := Vind je topics altijd interessant en je schrijft fijn. En dan die cliffhangers... Die houden het zeker interessant om te volgen. Ik ben altijd een stille meelezer en reageer dus bijna niet, maar heb al menig topic gevolgd van je.

Alvaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 12:52

NiNa_14 schreef:

Wat Suelza volgens mij bedoeld is dat zij het leuk vindt om te zien/lezen dat mensen volgen. Wanneer je alleen "volg dit topic" aanstipt, is voor haar niet zichtbaar dat er zoveel mensen meelezen. Dus ik snap wel dat Suelza het jammer vindt dat de moderators deze oneliners weghalen.
Aan de andere kant, als meelezer, vind ik het niet interessant om alle "ik volg" berichten te zien.
Beetje een spagaat dus :+