Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Selka schreef:Oh wat doe jij met mijn paard???
Die blik. Twijfel tussen kan ik je vertrouwen of moet ik gaan rennen? Heel herkenbaar. Maar dan toch ook een heel zacht oog en eigenlijk stiekem een knuffelpaard. Ik zie echt mijn paard in hem terug. Die overigens als 5 jarige nog steeds niet ingereden is omdat ik "weet" dat hij tijd nodig heeft.
Ben heeeel benieuwd wat je precies gaat doen. Kan ik mooi gebruiken bij mijn menneke.
pien_2010 schreef:Nogal wat stipjes reacties zijn verwijderd. Zoals je in de Bokt Regels kunt lezen zijn dit soort reacties niet de bedoeling op Bokt. Wanneer je een topic wilt blijven volgen, maar je (nog) niet iets bij kunt dragen, kun je met één handeling topics in je eigen berichten zetten. Door op het rondje voor een topic te klikken voeg je een topic toe aan je Eigen Berichten. In je eigen berichten kan je exact hetzelfde doen om dat huiskamer topic uit de lijst te verwijderen dat je al tijden niet meer volgt maar dat nog wel bovenaan de lijst staat. [ Afbeelding ]
Meer informatie kun je hier lezen: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=25&t=1051869 . Dus hierbij het verzoek om dat niet meer te doen.
ook dit verhaal ga ik met veel plezier en frustratie (grrr cliffhanger!) volgen
NiNa_14 schreef:De stipjes van iedereen blijven gewoon staan toch?
Alleen heb je dan niet 5 pagina's vol met alleen maar "Ik volg"
Wat naar mijn mening alleen maar vervelend leest, en vervelend is als je op een update zit te wachten en er zijn weer alleen "Ik volg" berichten.
Ontopic: Ik ben wel heel benieuwd, wanneer komt je volgende update?
Suelza schreef:NiNa_14 schreef:De stipjes van iedereen blijven gewoon staan toch?
Wat naar mijn mening alleen maar vervelend leest, en vervelend is als je op een update zit te wachten en er zijn weer alleen "Ik volg" berichten.
Volgens mij halen ze alle korte reacties weg toch
Vind je topics altijd interessant en je schrijft fijn. En dan die cliffhangers... Die houden het zeker interessant om te volgen. Ik ben altijd een stille meelezer en reageer dus bijna niet, maar heb al menig topic gevolgd van je. NiNa_14 schreef:De stipjes van iedereen blijven gewoon staan toch?