Magic brush?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jokari

Re: Magic brush?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 12:13

ik heb de nepperd, en het is de enige borstel die mijn dramaqueen verdraagt, gek dat jullie de tandjes te scherp vinden. :? Ik moet het niet riskeren om Madame te borstelen met een gewone roskam of harde borstel, maar de magic brush laat ze zonder problemen toe.

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 12:24

jokari schreef:
ik heb de nepperd, en het is de enige borstel die mijn dramaqueen verdraagt, gek dat jullie de tandjes te scherp vinden. :? Ik moet het niet riskeren om Madame te borstelen met een gewone roskam of harde borstel, maar de magic brush laat ze zonder problemen toe.

Dat heb ik met Maaike
:')

Sarah_Fons

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 13:08

Gladijs schreef:
Niet gebruiken op je pads en dekjes hoor!! :n de tandjes zijn zo scherp, je beschadigd de stof er mee!

Oei, dat wist ik niet. Een vriendin van mij zei net dat deze daar super voor zijn... Toch maar voorzichtig mee zijn dan :P

Queen123

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 16:48

Ik kan de magic brush zeker aanraden! Ik gebruik eigenlijk niets anders meer als ik even gauw ga poetsen. Ideaal voor modder ook.
Ze zijn ook heel makkelijk schoon te maken.

Qua echte/neppe. Ik heb het idee dat de haartjes er bij de neppe iets eerder uit vallen. Dus de echte heeft wel betere kwaliteit, maar de neppe zijn ook zeker oké.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 17:18

Hier de neppe.
Ze verkiest m boven alle anderen.
Heerlijk vind ze m.

En moeilijk leeg halen? Wel nee.
Ik pak de haarborstel en trek m zo leeg.
Haarborstel gebruik ik voor de manen.

Sarah_Fons

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 13:08

Ik heb de mijne ondertussen ook getest. Voor paard te poetsen vind ik hem heel goed, zeker nu met het ruiven! Wel moet hij veel schoongemaakt worden tijdens het poetsen, omdat hij snel volgeraakt. Op mijn pads heb ik hem ook getest, maar dit was toch niet zo'n succes :D

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 14:45

wintervacht/dikkevacht: perfect!
dunne vacht/zomervacht: te scherp

Love_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 07:26

Ik heb een neppe magic brush en ik vind ze heel fijn. Je haalt het zand veel makkelijker uit de wintervacht en in de rui dan met een rosborstel.