Femme Fatale (v. Johnson) spierbundeltje o.h.z.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-16 12:04

bigone schreef:
Zo, dat is een paard die hier wel op stal mag komen, vooral qua karakter. Zoveel paarden zijn er niet die nergens hun hoef voor omdraaien, haha, heel veel succes met haar maar dat komt wel goed zo te zien.

Haha :D
Bij de keuring op de kliniek zei de keuringsarts dat dit paard echt speciaal was om haar karakter. Daar was ze ook zo super relaxed, niet normaal.
Ze pikt dingen ook super snel op.. Wisseltje zat er binnen 10 minuten op... Idem met keertwending, travers en beginnetje appuyementen... Maar het blijft en merrie en soms denkt ze wel "vandaag mag je het zelf doen :+ " Maar uiteindelijk is ze altijd te motiveren en fijn om mee te werken :j

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 12:34

Oow ja die schrale foto kan ik me ook nog herinneren, JEUTJE wat een transformatie! :oo

Succes met jullie wedstrijd debuut!

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 13:34

Focussed schreef:
Bedankt voor alle super leuke reacties!

W.b.t. beugelriemen, die zitten inmiddels een gaatje langer! Scheelde inderdaad al een hoop! Toch neig ik nog een beetje naar een soort stoelzit helaas! Zou wel graag een keer op zo'n flexchair willen zitten om te kijken of mijn houding daar mee verbeterd :j .

Zadel vond ik ook iets te krap ogen voor! Het scheelt want ik huur hem, dus ik zal wel weer even bellen want dan kan ik 'm weer inwisselen voor wat anders met een groter kopijzer en waar ik wellicht zelf ook beter in zit!

Ik denk dat hem in dat laatste de kneep zit, de flex chair heb ik onlangs ook opgezeten en vond t een leuke aanvulling maarrrrr de positie waar je voeten staan als je op de flexchair zit is nagenoeg stoelzit, dus ik vond het voor de echt goede houding zoals je op je zadel hoort te zitten niet passend, en misschien heb ik niet op een goede flexchair gezeten, ( ik heb het nog met degene die me hielp erover gehad, maar die gaf me geen antwoord waar ik wat mee kon..) het was op een demo stand op een evenement, maar voor mij lag daar de keus om eens naar otto af te reizen, ik denk dat je daar meer aan hebt.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 15:17

Focussed schreef:
Het was ook echt geen wauw paard :') Zo'n schriel kippetje... Hihi
Ben heel blij met hoe ze uit is gegroeid! En nog steeds wordt ze breder en mooier, het puppylichaam begint echt plaats te maken voor een stoer paardenlijf! Blij dat anderen dat ook zien!
Nee nog niet gestart wegens vervoerproblemen (wel een eigen trailer, maar wegens bestel- en leverproblemen nog steeds geen eigen auto die 'm kan trekken) maar daar komt hopelijk snel verandering in! :D

Het is soms lastig he als je ze dagelijks ziet.
Die van mij is ook flink veranderd, ondanks dat hij ook tijden weinig gedaan heeft i.v.m. mijn ziek zijn.
Maar ik kwam hier op het vakantieadres en daar herkende een van de dochters hem bijna niet, als ze niet wist dat hij kwam had ze hem niet herkend. :')
Maar des te leuker, daar doe je het voor!
In mijn pony zat echt heel veel werk en echt gewoon beroerd bespierd, daarbij vond hij luisteren ook niet bepaald nodig.
Van de week kwam ik met lang leidseltje het erf hier opgestapt na een bosrit met een dubbelgebroken trensje in zijn mond.
Op het erf stonden de mensen die mee waren met hun pony in enkelspan, met mijn eerste echte rit met hem hier, terwijl meneer 300 km/h door het bos wilde en met de vonken onder zijn ijzers vertrok met amper rem. :Y)
Je had ze moeten zien kijken, het was iets met dit: :wow:
Dat was echt heel leuk. :D
Ik ben benieuwd hoe ze het gaat doen, zo nuchter als ze is zou je dat een enorm voordeel opleveren op wedstrijd. +:)+

Je mag trouwens wel wat van die hals hier naartoe opsturen. :+
Het begint nu te komen hier, maar das wel echt gaaf!
Denk alleen niet dat hij daar echt aanleg voor heeft, maar Femme was ook echt een enorme krielkip qua hals!
Hij kon lang lastig echt loslaten, maar als ik Femme zie krijg ik hoop. _O-

esther19

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 18:23

Knap paardje <3

ik kom soms foto's op instagram tegen ..

Ik ben stiekem verliefd erop geworden..
als je hem kwijt ben ik heb hem :P

BigOne

Re: Femme Fatale (v. Johnson) spierbundeltje o.h.z.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 18:26

Inderdaad, strikje hoeft niet , wil haar zelf wel inpakken!!!!

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 18:35

Wauw, wauw, wauw! <3 Wat een prachtmerrie en wat hebben jullie je fijn ontwikkeld! Heel gaaf om te zien! _/-\o_
Vind haar trouwens ook echt de merrieversie van de Elastico, de Johnson hengst die Saskia van Es uitbrengt. Qua uitstraling ook, allebei van die zwarte pareltjes. :D
Wees er maar zuinig op, jullie gaan het nog ver schoppen samen!

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 18:45

waaauw wat een gaaf paard!
jouw houding is ook echt netjes!
mag ik vragen van welk merk jouw jas is?

liesd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 18:46

Woooow, wat ziet Femme er geweldig uit!! <3

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-16 19:06

Julia schreef:
Wauw, wauw, wauw! <3 Wat een prachtmerrie en wat hebben jullie je fijn ontwikkeld! Heel gaaf om te zien! _/-\o_
Vind haar trouwens ook echt de merrieversie van de Elastico, de Johnson hengst die Saskia van Es uitbrengt. Qua uitstraling ook, allebei van die zwarte pareltjes. :D
Wees er maar zuinig op, jullie gaan het nog ver schoppen samen!

Wow merrieversie van Elastico, dat vind ik wel een heel gaaf compliment! Vind Elastico zelf namelijk echt onwijs stoer dier! :D

Florence123: De jas is van HV Polo!

Knollentuin: Die Otto lijkt mij ook wel wat! Jammer dat dat toch al minder ingeburgerd is dan flexchair, want dat lijk je toch wel op elke hoek van de straat te kunnen doen :+ Denk dat als mijn balans al verbetert, ik fijner en onafhankelijker zal zitten! Merk dat ik soms in de 'lastige momentjes' als Fem haar balans kwijtraakt ik mezelf ga vastknijpen met m'n bovenbenen, i.p.v. de beweging op te vangen in m'n eigen lichaam bijvoorbeeld.

Bedankt voor alle super leuke reacties dat ze er zo goed uitziet! Ben zelf geen mega natural-goeroe maar heb wel het idee dat het vele buitenlopen, sociale contacten en onbeperkt ruwvoer haar mentaal en fysiek ten goede zijn gekomen :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 19:42

Ik vind het vooral zo leuk om te lezen dat ze zo braaf is :j Ik ken een aantal Johnsons en heb er zelf eentje gereden en dat waren allemaal heethoofden eerste klas. Verschil in gradatie natuurlijk, maar ik ken geen enkele die ik zou beschrijven als bomproof :+

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-16 20:12

Emmaa_ schreef:
Ik vind het vooral zo leuk om te lezen dat ze zo braaf is :j Ik ken een aantal Johnsons en heb er zelf eentje gereden en dat waren allemaal heethoofden eerste klas. Verschil in gradatie natuurlijk, maar ik ken geen enkele die ik zou beschrijven als bomproof :+

Grappig want dat hoor ik dus ook! Ze zijn vaak nogal ril en er moet niet teveel gebeuren in de omgeving := Wij hebben alleen een buitenbaan met lekker de polderwind erop, dus ik ben zelf errug blij dat ze totaal niet kijkerig is. Wellicht is het de combi met het Sandreo bloed, hoor hier vaak dat die soms tegen het flegmatieke aan kunnen zitten.

Nou hier het bewijs, ik kan helaas geen video's plaatsen.
Kind op trampoline met giga gekleurde frisbee die een complete show weggaf op 25m van de baan. Gewoon naast kunnen rijden zonder blikken of blozen.
Afbeelding

En ook Shetlander-met-karretje-proof :+
Afbeelding

Aslien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 20:17

Wauw wat een gaaf paard! En zo braaf ook, doe mij ook zo'n koel paard :j

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 20:20

Oef wat is die toch gaaf aan het groeien zeg :j
En je zit netter dan dat ik zit hoor ;)

Irma_Maandag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 20:20

Wat een topdier heb je onder je zeg! Mooi, slim en geen bommetje...... Heerlijk! (En zelfs shetlander-met-karretje-proof :Y) )

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 11:51

Zoo die is opgeknapt zeg, wauw! <3 Heel leuk paard en wat heb je haar fijn aan het lopen. Dat belooft wat straks op wedstrijd, veel succes *\o/*

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 12:07

echt een mooi stoer dier zeg, prachtig!
Wees maar zuinig op hem!

L_Love_Horse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 12:11

Ziet er super netjes uit, complimenten! :j

Ruitermania

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 12:14

Wauw wat een verandering ! Super goed bezig !!

KellyLytsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 17:15

Mooie foto's van Timo <3 je zit er netjes op, niet zo zeuren op jezelf!

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 17:19

En dan te bedenken dat je zo lang hebt getwijfeld om haar te kopen en moet je nu toch eens zien! Wat een ontzettend lekker dier is het geworden!

Lynniiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 08:26

Wwwooww wat een gaaf paard heb jij onder je kont zeg. Ziet er goed uit.
Mooie combinatie zijn jullie samen.

Billy_Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 08:40

Wauw, wát een gaaf paard!! Rijden ziet er ook super uit, mooi ontspannen maar ook actief :) Jij ziet er ook uit als een fijne, vriendelijke ruiter! Heel gaaf plaatje <3

Queen123

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 11:04

Wauw, wat een gaaf paard heb jij! Wat een galop heeft ze ook _O_ . Ben je van plan om met haar te gaan starten?

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 11:16

Wat een fantastisch paard heb jij zeg. Prachtig!!