LDRD schreef:Suzanne is een superbijrijdster. Zappa weet er ook alles van
.
Haha dankje loes!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

simodi schreef:Superleuke foto's! Heerlijk om zo met je paard bezig te zijn!
Toch vind ik ook dat je met sommige oefeningen onnodig en ondoordachte risico's neemt. Zoals het naast je paard hangen, circling game staande op een wankele ton ...
De vergelijking met trick riding gaat niet op, omdat ze daar speciale zadels voor gebruiken met aparte bevestingslussen en beugels waar je bij een val snel uit kunt. Goede voorzorgsmaatregelen zijn het halve werk! Het afdoen met dat er meer gevaarlijke dingen zijn is een beetje makkelijk ....
Ook als je die risico's niet neemt kun je nog genoeg leuke oefeningen doen! En is ook veiliger voor je paard! Horsemanship is ook risico's goed kunnen inschatten.
Maar verder, hartstikke leuk!
RaafSmits schreef:Ja hoor........het is héél gevaarlijk allemaal...........
Zucht, jullie zullen het best allemaal wel weten lijkt me.
Inmiddels ben ik stram en op leeftijd, maar wat ik en mijn vriendinnen vroeger wel niet allemaal met de pony's hebben uitgehaald, dát was gevaarlijk!! ( en kwamen we er bont en blauw onder vandaan, dan waren we altijd nog "van de fiets gevallen " nóóit van onze pony's )

Maar als het kan en beide partijen hebben lol; waarom niet? Als je dan valt, was je toch al halverwege beneden..
't Meisje heeft braaf een cap op, daar zou Bokt toch juist helemaal blij van moeten worden?
En over die risico's, tja Horsemanship gaat toch vooral over goed je risicos/gedrag van je paard inschatten, daarom maakt je m ook eerst connected en mentaal voorbereid. Het is pas een risico als je op je paard stap zonder dat je weet hoe hij/zij zich voelt. Lijkt erop of jullie goed weten wat wel en niet kan en lekker aan t genieten zijn
GerardaLee schreef:Heel leukEn over die risico's, tja Horsemanship gaat toch vooral over goed je risicos/gedrag van je paard inschatten, daarom maakt je m ook eerst connected en mentaal voorbereid. Het is pas een risico als je op je paard stap zonder dat je weet hoe hij/zij zich voelt. Lijkt erop of jullie goed weten wat wel en niet kan en lekker aan t genieten zijn
!