Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Michelle77 schreef:En strak houden of druk zetten accepteert hij niet. En dan lig ik ernaast, vertrouwen weg.
Kan hem nu soms een stukje wat hoger zetten en dan weer lager.
Hij moet echt het vertrouwen krijgen dat ik m niet ergens doorheen trek, schop of druk. Zodra ik teveel wil, komt hij tegen het been, geeft aan dat hij niet blij wordt en ik voorzichtig moet zijn. Dan moet ik heel rustig eruit rijden en is het ok.
Hij krijgt dat vertrouwen gelukkig steeds meer!
Ben ook heeeel benieuwd wat de tijd ons gaat brengen!)
bigone schreef:Mooi dier en vooral mooi om jou weer lachend bovenop een paard te zien. Je kunt dit wel gebruiken denk ik maar zo, succes met hem!!

Enkele jaren terug heeft er iemand op hem gereden, maar daar had hij niet zo'n klik mee. Daar liep hij in de box gewoon overheen, duwde diegene de hoek in, ging in galop door de box (hij heeft een mega box, eigenlijk 2 boxen voor zichzelf
)
Dus gewoon mijn hand op de plek houden en hem blijven begeleiden. En opeens had ik het doorzitknopje gevonden

dresjoepie schreef:Leuke combi Zeker gezien jullie nog maar zo kort bezig zijn!
Je hoeft het er niet eens bij te zetten zie zo al dat het een Sandreo is Ken er meer met zo een mooi front en knap koppie
Lis_Ol schreef:Fijn dier michelle!
komt goed met jullie, veel plezier met hem
en aan de filmpjes te zien is het ook een erg talentvol paard. 
vergevingsgezind is hij toch echt niet en heb toch echt niet veel in mijn hand.