ponyparadijs schreef:[ [url=m/GDRHIa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo iets?
Of is het langer dan dit?
langer,foto krijgen jullie vanmiddag, ga zo naar stal
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, heb namelijk wat hele rare verknipte dingen gezien van verzorgsters met scharen (en jankende eigenaren of pisnijdige) dus ben daar heel strikt in.

KellyDV schreef:Ik heb toch echt liever te kort dan te lang! Ken diverse paarden met een staart die op de grond hangt, waar ze op gaan staan en ze ze niet willen knippen.
terpentijn schreef:Ik ben geen maatstaf, want ik krijg van élk geknip, getrek, gedun of getoiletteer aan mijn paarden(staarten) - inclusief die van mijzelf - een soort rolberoerte.
De geaccepteerde maatstaf is geloof ik recht afgeknipt een handbreedte onder het spronggewricht van het achterbeen. Sommigen hanteren daar voor in de plaats 5 cm breedte.
Zélf vind ik dat zo ongeveer gekortwiekt, mijn paarden knip ik pas als de staart echt over de grond sleept, en dan nog net een cm of twee boven de grond (ook niet recht, maar in een soort punt nadat ik de staart om diens eigen as heb gedraaid e er van boven naar beneden langszij knip).
Maar ik heb een knipfobie, dus let niet op mij.
m/PbGR2F.png
terpentijn schreef:Ik ben geen maatstaf, want ik krijg van élk geknip, getrek, gedun of getoiletteer aan mijn paarden(staarten) - inclusief die van mijzelf - een soort rolberoerte.
De geaccepteerde maatstaf is geloof ik recht afgeknipt een handbreedte onder het spronggewricht van het achterbeen. Sommigen hanteren daar voor in de plaats 5 cm breedte.
Zélf vind ik dat zo ongeveer gekortwiekt, mijn paarden knip ik pas als de staart echt over de grond sleept, en dan nog net een cm of twee boven de grond (ook niet recht, maar in een soort punt nadat ik de staart om diens eigen as heb gedraaid e er van boven naar beneden langszij knip).
[ [url=m/PbGR2F.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PbGR2F.png]Afbeelding[/url] ]
*knippe, knippe, knippe*
De sokken mogen er weer van af.