De dekjes in maat full zijn echter wel gigantisch op haar, zou je niet beter een cob-maat van een ander merk kopen? Vind zelf de pony netter staan en liggen maar dat is natuurlijk niet te beoordelen vanaf een beeldscherm.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik heb er geen last van en Zara ook niet, plus het stoort mij ook niet. Ze lijken sowieso groter omdat ze zo'n korte rug heeft. Ze heeft slechts plek voor 38cm wat betreft zadels.
 Ik heb er geen last van en Zara ook niet, plus het stoort mij ook niet. Ze lijken sowieso groter omdat ze zo'n korte rug heeft. Ze heeft slechts plek voor 38cm wat betreft zadels.

Kun je niet beter dan kijken voor een ander merk inderdaad? Denk dat dit voor pony lief ook niet erg fijn is, hij lijkt onder haar buik uit te komen en ik denk dat als je erop gaat zitten (of aan de longe al) het dekje ook steeds loskomt van haar rug? opzich geen probleem natuurlijk, maar als het een sensibele merrie is? (weet niet of ze dat is natuurlijk.)
 Kun je niet beter dan kijken voor een ander merk inderdaad? Denk dat dit voor pony lief ook niet erg fijn is, hij lijkt onder haar buik uit te komen en ik denk dat als je erop gaat zitten (of aan de longe al) het dekje ook steeds loskomt van haar rug? opzich geen probleem natuurlijk, maar als het een sensibele merrie is? (weet niet of ze dat is natuurlijk.)  

Ach, des te meer reden voor jou om lekker je tijd te nemen! Went ze inmiddels al wel een beetje?
 Ach, des te meer reden voor jou om lekker je tijd te nemen! Went ze inmiddels al wel een beetje?                                                         
 Inmiddels begint ze goed te wennen, ze is compleet veranderd in de afgelopen weken. Ik heb nu gewoon een super relaxte pony die rustig hooi staat te eten en geen stress heeft. Ze heeft tot een week of 3 geleden continu gepoept op de poetsplaats, voornamelijk uit stress. Dit doet ze nu ook niet meer, wel af en toe maar dan zijn het geen stresskakkies meer
 Inmiddels begint ze goed te wennen, ze is compleet veranderd in de afgelopen weken. Ik heb nu gewoon een super relaxte pony die rustig hooi staat te eten en geen stress heeft. Ze heeft tot een week of 3 geleden continu gepoept op de poetsplaats, voornamelijk uit stress. Dit doet ze nu ook niet meer, wel af en toe maar dan zijn het geen stresskakkies meer  Met andere woorden, ze is echt gekalmeerd en rustig geworden. Denk dat de osteopaat haar ook veel goed heeft gedaan
 Met andere woorden, ze is echt gekalmeerd en rustig geworden. Denk dat de osteopaat haar ook veel goed heeft gedaan  

Alsof ze wil zeggen "En jij wilt dat ik over die wc potjes heen ga?!"
 Alsof ze wil zeggen "En jij wilt dat ik over die wc potjes heen ga?!" 
 Heel fijn bit ook, erg vriendelijk heb ik het idee.
 Heel fijn bit ook, erg vriendelijk heb ik het idee. 

!
!