Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Paulina schreef:Geef je kind een pony en ze zullen nooit geld hebben om aan de drugs te gaan
Getup schreef:Die van mij is 4 en heeft een pony. Maar die zit er misschien 2 x pw kort op. Verder wordt hij door n 10jarig meisje gereden.
Hoe gaat dat nu met die pony? Hoe vaak en door wie wordt hij gereden?
Ik vind het niets slechts, een pony voor een kind te kopen indien de mogelijkheid daar is.
DatBenIkNou schreef:Wat mij opvalt is dat je nooit iemand hoort over de lichamelijke schade die kinderen in de groei kunnen oplopen? Het is volgens mij wetenschappelijk bewezen dat al jong dagelijks rijden schade aan de heupen veroorzaakt. Puur uit interesse: is dat iets waar jullie je van bewust zijn en rekening mee houden eigenlijk?
Ze is pas 3 dus heb nog even. DatBenIkNou schreef:Wat mij opvalt is dat je nooit iemand hoort over de lichamelijke schade die kinderen in de groei kunnen oplopen? Het is volgens mij wetenschappelijk bewezen dat al jong dagelijks rijden schade aan de heupen veroorzaakt. Puur uit interesse: is dat iets waar jullie je van bewust zijn en rekening mee houden eigenlijk?
Renaatt92 schreef:Ik kreeg mijn eerste pony toen ik 11 was. Ik heb onwijs veel van haar geleerd! Ik besef mij nogsteeds hoeveel het waard is dat ik deze kans heb gekregen. Alle meiden die ik ken die op jonge leeftijd al pony's hebben komen helemaal niet verwend oid over. Ze beseffen juist heel goed hoeveel werk er in gaat zitten.
Als jullie de stap zetten, heel veel plezier ermee.