its_daantjee schreef:ik zou een bodyprotector niet aanraden.. body protector is vaak meer een soort veiligheids gevoel voor de ouders als voor het kind. bodyprotector zit helemaal niet lekker en zo lang ze gewoon op een manege rijd en niet aan springwedstrijden doet lijkt het me niet nodig.
op een manege zetten ze uw dochter echt niet op een pony waarvan ze denken dat ze het niet aankan.
zelf zit ik in een situatie daarentegen dat een body protector wel echt als bescherming kan dienen voor mijn veiligheid. maar over het algemeen zijn manegepaarden ontzettend brave paarden en is een body protector meer zorgen van ouders als dat het kind er baat bij heeft.
wat wil uw dochter zelf? vind ze het een goed idee om met bodyprotector te rijden of vind ze het niks?
k zou in dit geval uw dochter laten kiezen wat ze wil, maar ik denk dat het haar alleen maar last oplevert als wat anders.
We hebben haar er op de manege proberen aan te doen, vonden niet echt het juiste tussen de stapel die er lag en dan in Decathlon heeft ze er ook aangehad, maar ze voelt zich beperkt in haar bewegingsruimte.