Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Koper schreef:Wow... voor endurance kan ik me het nut hiervan ook goed voorstellen. Ik ben blij dat ik er beeld bij heb, ik kreeg al een soort klapschaatsidee in m'n hoofd.
zandvangers schreef:Koper schreef:Wow... voor endurance kan ik me het nut hiervan ook goed voorstellen. Ik ben blij dat ik er beeld bij heb, ik kreeg al een soort klapschaatsidee in m'n hoofd.
Ik heb dat zadel wat @Denise bedoeld ook voorbij zien komen hier op Bokt .
En geloof me , dat leek wel een beetje op een klapschaats![]()
Echt werkelijk heel apart , en volgens mij ook voor de endurance of soortgelijke paardensport .
Ben al aan het zoeken op bokt maar kan hem niet weer vinden .
denice schreef:Ah fijn dat nu niet iedereen denkt dat ik volledig gek ben. Hij bestaat! Maar waar??
Mariett schreef:Dat zijn BUA zadels inderdaad, hahapermicavallo verkoopt ze ook geloof ik (daar hoorde ik het voor het eerst).
Gypsy schreef:Voor koeienstallen zijn er al robots om de poep op te ruimen, nouja in elk geval 1 prototype. Ik wacht met smart op de eerste robot om gewoon in mijn wei/paddock los te laten!
Britta31 schreef:Ja,een knopje waardoor de dikke berenvacht van mijn oude dame er in een keer afvalt.Maar over 50 jaar is mijn dame er niet meer
denice schreef:Precies dit bedoelde ik ja! Begrijp nu dat mijn eerdere post hetzelfde is en ik met het karkas van het zadel in mijn hoofd zat.
Maar een stapje verder is het volledig zwevende zadel, iets voor het jaar 2200?