Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
friesam schreef:knollentuin schreef:Probeer het eens andersom, zet een advertentie met wat je zoekt en wat je biedt- waar komt het paard terecht en wat zijn de plannen met het dier, zou zomaar kunnen dat je er genoeg respons op krijgt
Top idee! We bieden natuurlijk ook wel wat...

ook kan het zeker een jaar duren, gewoon lekker rustig blijven rondkijken heb je vaak ook de beste beslissing als je er geen haast bij hebt. MarliesV schreef:Andere tip is om als je die hebt een bevriende manegehouder te vragen mee te kijken.
Op die manier is een vriendin van mij ook aan haar paard gekomen. Enorm leuk braaf dier, lekker vlot, zelfstandig buiten te rijden maar ook wel geschikt om de basissport mee in te gaan.
Die was voor de manege op proef, zeer geliefd, maar was niet gelukkig met verschillende ruiters op zijn rug en is daardoor verkocht aan mijn vriendin uiteindelijk.
Vind je eisen en prijsklasse trouwens niet gek hoor!

kom ik ook wel eens regelmatig... Hermkus hof ging toch stoppen met bepaalde manege lessen hebben ze daar niks bij staan wat ze weg doen? friesam schreef:MarliesV schreef:Andere tip is om als je die hebt een bevriende manegehouder te vragen mee te kijken.
Op die manier is een vriendin van mij ook aan haar paard gekomen. Enorm leuk braaf dier, lekker vlot, zelfstandig buiten te rijden maar ook wel geschikt om de basissport mee in te gaan.
Die was voor de manege op proef, zeer geliefd, maar was niet gelukkig met verschillende ruiters op zijn rug en is daardoor verkocht aan mijn vriendin uiteindelijk.
Vind je eisen en prijsklasse trouwens niet gek hoor!
Ik ben de gene die mee gaat kijken en niet de gene die het paard zoekt
, ik bedoel met meekijken niet letterlijk maar figuurlijk,dynara schreef:Hahaha zie dat je toch in de buurt woont?
althans in je topic [ITP] zag ik dat jij je paard in hermkushof had staankom ik ook wel eens regelmatig... Hermkus hof ging toch stoppen met bepaalde manege lessen hebben ze daar niks bij staan wat ze weg doen?
Maar een recreatiepaard vinden iets minder.