Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dre1968 schreef:Hij staat bij stal rokven in zeeland. Hij is 8 jaar en ze zegt dat hij heel braaf is. Verder weet ik niks.
Plukje schreef:dre1968 schreef:Hij staat bij stal rokven in zeeland. Hij is 8 jaar en ze zegt dat hij heel braaf is. Verder weet ik niks.
Mijn paard (vorige week in laten slapen, 7 maanden in mijn bezit gehad, 4 jaar oud) komt ook bij Rokven vandaan. Ik heb, afgezien van het feit dat mijn paard dood is, daar echt geen goede ervaring.
Ga alsjeblieft naar een stal die niet van de snelle handel is. Deze beestjes komen de vrachtwagen af, worden een keer gereden en marktplaats opgeknald. Ze komen helemaal niet buiten. Daarnaast vind ik de eigenaren ook niet heel fijne mensen.
Er zijn zat stallen waar er echt goed naar jou als persoon gekeken wordt en daar een passend paard bij gezocht wordt.
DominiqueDG schreef:Plukje schreef:Mijn paard (vorige week in laten slapen, 7 maanden in mijn bezit gehad, 4 jaar oud) komt ook bij Rokven vandaan. Ik heb, afgezien van het feit dat mijn paard dood is, daar echt geen goede ervaring.
Ga alsjeblieft naar een stal die niet van de snelle handel is. Deze beestjes komen de vrachtwagen af, worden een keer gereden en marktplaats opgeknald. Ze komen helemaal niet buiten. Daarnaast vind ik de eigenaren ook niet heel fijne mensen.
Er zijn zat stallen waar er echt goed naar jou als persoon gekeken wordt en daar een passend paard bij gezocht wordt.
Was dat die koffievos?? Jeetje mina, sterkte!

Amable schreef:Gewoon naar het paard gaan kijken, het is tenslotte een individu. Mijn spanjaard kan ik een kind op weg sturen, die is super braaf en totaal niet heet. Maar ik ken ook genoeg spanjaarden die wel een stuk heter zijn.
croyslover schreef:Amable schreef:Gewoon naar het paard gaan kijken, het is tenslotte een individu. Mijn spanjaard kan ik een kind op weg sturen, die is super braaf en totaal niet heet. Maar ik ken ook genoeg spanjaarden die wel een stuk heter zijn.
ik zeg even , toen je met ponykamp bij gaby verhoeven kwam en ik illevado heb mogen poetsen, heerlijk beest! geniet ervan om jou met hem te zien werken..later kwamen we nog een keertje bij jou op locatie (paarden 24/7 buiten en in de winter als het nodig is op stal)
[/quote]