Eerbetoon

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 17:43

Verplaatst van YRT naar -> PP

Anoniem

Re: Eerbetoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 18:06

Iemand vroeg op de vorige pagina of je het doet voor jezelf, voor aandacht.
Zo bekijk ik het niet.
Een ongeluk als dat van deze meiden is iets wat iedereen hier op dit forum (die met paarden werkt) kan overkomen en als je zoiets leest, word je weer even met je neus op de feiten gedrukt hoe gevaarlijk het kan zijn.
Je laat merken dat je meeleeft met de nabestaanden, een gevoel van saamhorigheid.
Dat heeft niks met egoïsme te maken of dat je het doet voor aandacht, vind het heel vreemd om zoiets ook te denken.

Felicxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 18:45

KoudbloedKim schreef:
Zo bekijk ik het niet.
Een ongeluk als dat van deze meiden is iets wat iedereen hier op dit forum (die met paarden werkt) kan overkomen en als je zoiets leest, word je weer even met je neus op de feiten gedrukt hoe gevaarlijk het kan zijn.
Je laat merken dat je meeleeft met de nabestaanden, een gevoel van saamhorigheid.
Dat heeft niks met egoïsme te maken of dat je het doet voor aandacht, vind het heel vreemd om zoiets ook te denken.

Mooi verwoord heb je dat zo!

Ludique96

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 18:55

Ik doe bijna nooit mee aan dit soort dingen. Maar ik heb nu wel een foto geplaatst voor Krissy en Olivia.

doezel2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-16 20:41

KoudbloedKim schreef:
Zo bekijk ik het niet.
. Mooi verwoord

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 20:44

ik vind dat iedereen dat zelf moet weten....ik word een beetje ''stille tocht'' moe....zou er dus niet aan meedoen.Ook omdat ik iets met hypes heb....iets wat op FB snel geboren word.

Snorkel8

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 20:48

Ik vind t ook een mooi eerbetoon! Ik heb er ook aan mee gedaan maar snap ook als je kiest het niet te doen.

Misschien kijk ik teveel films maar ik krijg bij #ridefor... Het beeld van een mega leger met Ruiters' voor een gevallen ruiter. Vind het een erg mooi beeld al zullen sommige het raar vinden. Zo krijg ik ook een mooi beeld bij het liedje We are coming home now, moet ik altijd aan MH17 denken.

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 13:42

Afbeelding

Het resultaat van #RideForOlivia :)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 13:48

Leuk gedaan, maar ik ga er maar vanuit dat niet iedereen hier toestemming voorgegeven heeft.

Ik vond het verder een totaal nutteloze actie, dus ik ben blij dat ik in mijn tijdlijn er niet veel van bij heb zien komen.

doezel2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-16 13:52

O hij is wel mooi geworden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 13:58

Onwijs mooi!!

Snorkel8

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 14:15

Wauw heel gaaf!

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 14:24

Sammie schreef:
Leuk gedaan, maar ik ga er maar vanuit dat niet iedereen hier toestemming voorgegeven heeft.

Ik vond het verder een totaal nutteloze actie, dus ik ben blij dat ik in mijn tijdlijn er niet veel van bij heb zien komen.

Toestemming geef je automatisch door een foto openbaar te delen. En alleen de openbaar gedeelde foto's kunnen hiervoor gebruikt zijn omdat de mensen die deze mozaïek hebben gemaakt simpelweg de foto niet hadden kunnen zien/vinden.

Citaat:
When you publish content or information using the Public setting, it means that you are allowing everyone, including people off of Facebook, to access and use that information, and to associate it with you (i.e., your name and profile picture).

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 14:26

Dat vermoeden had ik al, alleen dat laatste vraag ik mij af. Als je die hashtag gebruikt, ongeacht de status, kun je toch dmv die hashtag foto's vinden?

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 19:51

Sammie schreef:
Dat vermoeden had ik al, alleen dat laatste vraag ik mij af. Als je die hashtag gebruikt, ongeacht de status, kun je toch dmv die hashtag foto's vinden?

Als het goed is niet :)

Citaat:
When you add a hashtag to your post, the people you’ve shared your post with can also see it in that hashtag's feed. For example, if you share a post with a hashtag with Friends, they can see your post in that hashtag’s feed.

Keep in mind if you use a hashtag in a post you share to Public, and allow people to follow you, your post will appear on your public profile and in that hashtag's feed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 22:21

Alleen als hij openbaar staat kun je hem (als niet vriend) vknden onder de hashtag ;)

Ik vind het wel een mooi gebaar!
Heb wel gepost onder de hashtag rideforolivia. Maar niet onder de hashtag rideforkrissy, omdat ik niet weet hoe de nabestaanden erin staan ;)

paardje1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 17:36

Echt prachtig gemaakt. Krijg er gewoon kippnvel van

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 17:38

Sammie, ik vind het jammer dat je vaak zo negatief reageert. Het valt me op en zelfs nu vindt je een dergelijk eerbetoon nutteloos. Lekker. Ook leuk voor de nabestaanden.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 17:42

Je kan je beter er niet druk maken en het niet jammer vinden. :) De mening van een ander kun en hoef je niet te veranderen en ik geef mijn mening gewoon. In dit geval zelfs ook nog vrij netjes. Die ga ik niet onder stoelen of banken steken. Mooi gedaan, maar imo ook vrij nutteloos. That's it. En als die familie hier steun in vinden is dat voor hen fijn. :)