Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
KoudbloedKim schreef:Iemand vroeg op de vorige pagina of je het doet voor jezelf, voor aandacht.
Zo bekijk ik het niet.
Een ongeluk als dat van deze meiden is iets wat iedereen hier op dit forum (die met paarden werkt) kan overkomen en als je zoiets leest, word je weer even met je neus op de feiten gedrukt hoe gevaarlijk het kan zijn.
Je laat merken dat je meeleeft met de nabestaanden, een gevoel van saamhorigheid.
Dat heeft niks met egoïsme te maken of dat je het doet voor aandacht, vind het heel vreemd om zoiets ook te denken.
KoudbloedKim schreef:. Mooi verwoordIemand vroeg op de vorige pagina of je het doet voor jezelf, voor aandacht.
Zo bekijk ik het niet.
Een ongeluk als dat van deze meiden is iets wat iedereen hier op dit forum (die met paarden werkt) kan overkomen en als je zoiets leest, word je weer even met je neus op de feiten gedrukt hoe gevaarlijk het kan zijn.
Je laat merken dat je meeleeft met de nabestaanden, een gevoel van saamhorigheid.
Dat heeft niks met egoïsme te maken of dat je het doet voor aandacht, vind het heel vreemd om zoiets ook te denken.

Sammie schreef:Leuk gedaan, maar ik ga er maar vanuit dat niet iedereen hier toestemming voorgegeven heeft.
Ik vond het verder een totaal nutteloze actie, dus ik ben blij dat ik in mijn tijdlijn er niet veel van bij heb zien komen.
Citaat:When you publish content or information using the Public setting, it means that you are allowing everyone, including people off of Facebook, to access and use that information, and to associate it with you (i.e., your name and profile picture).
Sammie schreef:Dat vermoeden had ik al, alleen dat laatste vraag ik mij af. Als je die hashtag gebruikt, ongeacht de status, kun je toch dmv die hashtag foto's vinden?

Citaat:When you add a hashtag to your post, the people you’ve shared your post with can also see it in that hashtag's feed. For example, if you share a post with a hashtag with Friends, they can see your post in that hashtag’s feed.
Keep in mind if you use a hashtag in a post you share to Public, and allow people to follow you, your post will appear on your public profile and in that hashtag's feed.

De mening van een ander kun en hoef je niet te veranderen en ik geef mijn mening gewoon. In dit geval zelfs ook nog vrij netjes. Die ga ik niet onder stoelen of banken steken. Mooi gedaan, maar imo ook vrij nutteloos. That's it. En als die familie hier steun in vinden is dat voor hen fijn.