Mijn eerste eigen sportpaard, Hermès ll

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Zeepsop

Re: Mijn eerste eigen sportpaard, Hermès ll

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 14:41

Nou ja zeg, over dit soort dingen begin je toch niet in een topic? :+

In ieder geval: wat een prachtig paard is dat! <3 Veel geluk en plezier samen!

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 17:21

Heel veel geluk met je nieuwe paard gewenst, TS. Ik vond het erg mooi om te lezen dat je er niet voor koos om je pony weg te doen, maar dan maar wachtte tot de tijd daar was voor een tweede paard. Dat getuigt er maar weer van dat je je hart op de juiste plaats hebt. Hopelijk kun je al je dromen waar gaan maken met deze topper!

Probeer je niets aan te trekken van de nare reacties, achteraf roepen mensen zo ontzettend veel. Zolang het contact met jou en de koper van je oude paard goed is, zou ik me er niet druk om maken. :) Houd de eer aan jezelf.

Dottie0991

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 18:35

TS wat een onwijs leuk paard heb je :) Fijn dat je je droompaard gevonden hebt! Veel geluk samen :D

olga

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 18:50

Wat een knappe verschijning! Hoe groot is hij?

zoofje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 19:04

wat een mooi schimmeltje! snap dat je je "droom paard" gevonden hebt! er is altijd iets magisch aan een wit paard, vooral dat ze zichzelf heel snel bruin toveren :Y)

beetje jammer dat er altijd mensen zijn die je van je roze wolk willen trekken....

jessdaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 19:11

Heee Luna wat leuk dat je nu ook op bokt zit! Hermès is een erg tof dier en het word vast wat met hem!

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 19:19

Moderatoropmerking:
Aangezien het niet de bedoeling is om deze offtopic discussie hier te voeren plaatst ik hier een tijdelijk slotje en ga ik het topic opruimen. Meerdere reacties worden verwijderd. Daarbij het verzoek om dit soort discussies voortaan per PB te voeren of in een apart topic als mogelijk. ITP is geen discussie forum. Alvast bedankt.

Edit: Zo, het topic is opgeruimd en kan weer open. Voor iedereen het verzoek gewoon ontopic (dus op de foto's uit de OP) te reageren. Alvast bedankt!

Sannesuzette

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 21:25

Wauw wat een prachtig paard, ik moest gewoon even reageren!
Veel plezier er mee, hoe groot is hij precies? :D

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 23:41

leuk paard over neusriem is al gezegd maar die paint vind ik ook leuk :) jammer dat dat niet klikte
@zoofje zie geen negatieve reacties?

Fly_Pegasus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-16 01:23

Hoi iedereen!

Ik was gaan rijden (vliegen?) met Hermès, vandaar het late antwoord.
Een heerlijk ontspannen en zonnig ritje.

over de neusriem: -schaam schaam- :oo gelukkig hand hij nu een pak lager! (My bad...)

Zalejandro de paint was idd een heel leuk paardje! Maar nu heeft hij ipv een huisje, zijn thuisje gevonden. Waar ik erg dankbaar om ben... Als er ooit iets moest voorvallen mag hij terug naar me toe komen. Dus het zal nooit een echt afscheid zijn gelukkig... Dit maakte het ietwat makkelijker !

Aan de vraagjes:
Hij is 1m70, echt een kanjer voor mij... Ik ben 1m50 gewend _O-

Dank jullie allemaal voor de ontzettend lieve reacties en welkom' trouwens op mijn eerste echte topic!

Ik zal hermès morgen vertellen dat jullie hem zo'n knapperd vinden (hopelijk is zijn vriendinnetje niet jaloers -knipoog-). Maar het allerleukste aan hem is zijn teddykarakter verstopt in een reus. Hij is zo zachtaardig en ontzettend lief <3 hoe hij zijn hoofdje scheef houdt als je iets in je zak hebt wat hij wel eens zou kunnen lusten _O- haha, maar ook anders is het een lieve knuffel !

Fly_Pegasus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-16 01:25

Fijne nacht iedereen !Afbeelding

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 18:35

lief koppie