Leuk foto's hoor! Jullie pakken het steeds professioneler aan. Het had mij ook wel leuk geleken om mee te doen alleen woon ik nou niet echt in de buurt van Tilburg/Brabant
zebra89
Geplaatst: 07-03-16 19:48
Wauw wat een toffe tinkers en die laatste foto! Straalt heel veel kracht uit ofzo! Super
Voor de show op De Paardenkamp in Soest hebben we trouwens samen gewerkt met onze collega's van tinker Showteam Avalon. Een fijne samenwerking met een groep meiden die hetzelfde doel voor ogen hebben: tinkers showen!
Wat een lieve reacties inderdaad allemaal. Heel leuk om te lezen, op onze eerste shows hebben we met name via bokt toch wel wat moeilijke feedback mogen ontvangen en het is goed te horen dat de groei die we doormaken ook voor de buitenwereld niet ongezien blijft. We werken er hard aan om het team te doen groeien in zowel kwaliteit als kwantiteit - want eerlijk is eerlijk, een achttal toont veel imposanter dan een viertal.
Tinkers zijn echt prachtbeesten en ze zijn stuk voor stuk zo verschillend in karakter (wel allemaal in meer of mindere mate eigenwijs haha). Heel tof dus om ze te mogen showen door het hele land en op die manier het ras ook meer onder de aandacht te brengen.
Het blijft een boost als mensen langs de zijlijn zeggen "Ik dacht dat het saaie paarden waren, maar die of die zou ik best willen hebben..." Ook altijd leuk om vragen te beantwoorden van toeschouwers die de tinker nog niet kennen - ja, er zijn echt mensen die nog nooit van tinkers hebben gehoord!
Maar wat vooral mooi is en wat ik iedereen zou aanraden, is het carrouselrijden. Het is echt de ideale manier om van paardrijden een teamsport te maken en als het allemaal gesmeerd loopt zit ik echt regelmatig met een big smile op m'n paard