"New beginnings are often disguised as painful endings"

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-16 13:52

Kaitlyn schreef:
Wat een moeilijke beslissing. :(:)
Ben jullie weleens op wedstrijd tegen gekomen en vond jullie een fijne combinatie om te zien!

Wat een lief compliment, dankjewel!

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 14:29

kleinvosje schreef:
Frensie schreef:
Prachtige foto's Kim en Savanna zal het geweldig krijgen bij haar nieuwe eigenaresse! Knap dat je haar los hebt kunnen laten.
Heel veel geluk met elkaar in Canada!

Dankjewel Francisca. Ze gaat zaterdag al met haar naar De Burght, zo leuk om te merken dat ze zo gek met haar is!

Ik weet het, ik heb de startlijst gemaakt en ben er bij zaterdag

kleinvosje

Re: "New beginnings are often disguised as painful endings"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-16 14:30

Leuk! Maak je een foto voor me? Ik zou er eerst even komen kijken maar plannen moesten omgegooid.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 14:32

Ik zal proberen eraan te denken!

Whitepanther

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 00:04

Ik moet even een traantje wegpinken hoor! Jullie waren zo'n mooie combinatie. De foto's stralen zo veel plezier uit, en de laatste is idd prachtig.

Ik hoop dat Savanne t fijn krijgt bij d'r nieuwe eigenaar en dat jij uiteindelijk met Knox een mooie combinatie kan gaan vormen over een paar jaar. Ik zie nu al uit naar foto's als t zover is.

Wel gek als ik je nooit meer tegen ga komen op wedstrijd, ben iig blij dat ik met Gio nog bij je heb kunnen starten (ondanks dat ik er een rommeltje van maakte).

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 08:56

Wat een dapper besluit.
En super lieve en gave foto's heel veel sterkte en plezier

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-16 17:44

Whitepanther schreef:
Ik moet even een traantje wegpinken hoor! Jullie waren zo'n mooie combinatie. De foto's stralen zo veel plezier uit, en de laatste is idd prachtig.

Ik hoop dat Savanne t fijn krijgt bij d'r nieuwe eigenaar en dat jij uiteindelijk met Knox een mooie combinatie kan gaan vormen over een paar jaar. Ik zie nu al uit naar foto's als t zover is.

Wel gek als ik je nooit meer tegen ga komen op wedstrijd, ben iig blij dat ik met Gio nog bij je heb kunnen starten (ondanks dat ik er een rommeltje van maakte).

Ik vond het ook zeker leuk om jullie nog een keer in de ring te hebben, en zo slecht was het echt niet hoor. Komt wel goed met jullie!

Savanne heeft het prima naar haar zin geloof ik, ik krijg allemaal positieve berichtjes!

Dottie0991

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 23:05

Ach jeetje wat vreselijk, je volgt je droom (lijkt me) maar moet dan zo'n zware keuze nemen.. Poeh respect hoor.
Stiekem een beetje jaloers dat je naar Canada verhuisd maar niet jaloers op het feit dat je afscheid moet nemen van je geliefde paard.
Veel succes en geluk en sterkte met de verkoop!