KNHS zomer instructieweek 6B

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ocrab

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 22:46

Cross beschermers... tsja, ik heb ze alleen voor voor (Zandona) en gewone voor achter. maar misschien laat ik me nog verleiden om ze ook voor achter aan te schaffen.
Ben ook wel benieuwd wat anderen gebruiken en waarom :-)

En Rosan, het is idd een lastig probleem om op tijd bij iedereen "op tijd" langs te komen. Crosslessen en springlessen zijn altijd pas na de helft van de les het fotogeniekst. De dressuurlessen soms al in een wat eerder stadium. Tsja, goed gepland rondrennen met camera dus. Mountainbike meenemen is misschien ook een goeie? Maar je hebt al de nodige ervaring, dus 't komt vast goed...!

davinci2412

Re: KNHS zomer instructieweek 6B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-16 07:28

Ik kom met het paard van iemand anders en heb hun wel beschermers voor achter laten aanschaffen en voor voor heb ik gewone peeskappen.

davinci2412

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-16 08:28

Hebben jullie er al net zo veel zin in als ik?

Weet iemand of we een programma krijgen of zoiets van te voren? En toelaat we aanwezig moeten/mogen zijn bij de KNHS?

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 08:35

Ja het hele programma krijg je nog thuis gestuurd.

Wat betreft beschermers, met crossen doe ik altijd voor en achter cross beschermers om, en voor springschoenen.
Je loopt toch meer risico met de vaste hindernissen en op en afsprongen.
Ik heb trouwens een keer meegemaakt dat iemand halverwege de week weer naar huis kon gaan omdat haar paard zijn been had open gehaald aan een boomstam, was met crossbeschermers om niet gebeurtd.
Koop niet wat nieuws zondert te passen, het is vaak nog best een gedoe wat goed zit.

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 20:39

Zijn er nog meer mensen die al op zondag naar Ermelo gaan?

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 20:40

Ja, ken er een aantal. Ik kom ook op zondag

Ocrab

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 20:45

Ik breng mn paard ook op zondag, ga dan nog naar familie en ben dan 's avonds laat weer in Ermelo. Heb er zin in! :o

Rendiertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 21:11

Ik ga naar de dressuurweek 6A. Ben 25 jaar en kom ook al op zondag aangezien ik uit het hoge noorden moet komen :D

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 21:21

Ik kan helaas niet meer mee doen :( Moet een Management en organisatie toets maken om toegelaten te worden voor mijn nieuwe opleiding en de cursus hiervan valt twee avonden (18/21u) in de instructieweek. Mega jammer

Tomorrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 09:45

Zijn er hier trouwens mensen die met coolpacks werken? Hoe doen jullie dat op Ermelo?

Cabelz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 15:20

Balen paljaslaura! Had vorig jaar ook zoiets, kon door een ochtend vanwege school de hele week niet.

Ja ben er achter gekomen dat het idd een beetje een gedoe is wat wel en niet past met die crossbeschermers. Had de kentucky's besteld, maar die pasten echt voor geen meter (te hoog achter en ze sloten niet goed). Nu die van iemand anders gepast voor de maat (weet het merk zo niet), maar die leken ook niet goed te zitten. Dus laat het nu maar zitten, er is geen enkele winkel bij mij in de buurt waar je crossbeschermers kan kopen/passen en heb geen zin om maar van alles luk raak te bestellen. Beetje jammer dat SGW Ermelo niet tot zondag duurt anders had ik daar even bij zo'n stand langs kunnen gaan om te kijken...