David en Bliksem. Een lichtpuntje in een moeilijk tijd.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 23:50

Wat een geweldig leuke foto's, en je bent wat mij betreft ook echt een lichtend voorbeeld voor veel anderen als het gaat om veilig & zichtbaar met pony's (en kinderen!) je in het verkeer begeven. _/-\o_
Ik heb hier ook een hele voorraad fluorescerende tuigdingen en hesjes hangen, maar moet nog even de moed vinden om ze om het nieuwe paard te handen en ook daadwerkelijk van het erf af te gaan. Dus jouw topic is echt een inspiratie voor mij!

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-16 23:54

Wij worden altijd 'familie hesje' genoemd :') zelfs de hond heeft een hesje.
Ik wil graag opvallen. In het verkeer natuurlijk :p
Merk dat als medeweggebruikers je eerder zien meer rekening houden. :)
Voor james heb ik ook van die reflectie dekens.

fenijro_tani

Re: David en Bliksem. Een lichtpuntje in een moeilijk tijd.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 23:58

Heel erg knap dat je van de antidepressivia af bent.
Lees altijd jullie topics met de meeste plezier, en heb eigenlijk nog nooit gereageerd.
Wat een leuke match zijn David en bliksem!
Ik vind het ook erg leuk om te zien hoeveel plezier jullie met zijn alle hebben (want jij als moeder zal op deze momenten vast ook stralen ;) ).
Heel erg veel respect!

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 00:01

Wat een geweldig stel is het toch! <3

Dikke knuffel voor jou! :(:)
Je bent een ontzettend sterke vrouw en ik heb heel veel respect voor je hoe je deze eerste ontzettend zware periode doorgekomen bent! Je bent er nog niet, er zullen nog moeilijke momenten komen, maar er staan zeker weten ook heel veel mooie momenten tegenover! Jij komt er wel, jij gaat je hier doorheen slaan en komt er nog veel sterker uit! Het gaat alleen maar beter worden!

Ik hoop dat je nog heel veel mooie momenten mag meemaken en ervan kunt genieten! Dat verdien je! :j

only_debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 10:11

Wat een knap stel!
En wat goed dat je er vanaf bent!! Even doorzetten hoor het vervelde gevoel word echt minder... Ik ben er nu een klein jaar vanaf na 7 jaar geslikt te hebben. Niet makkelijk en in nov een enorme terugval waar ik nu nog naweeën van heb.. Maar never giv up!!
En trots op jezelf zijn he dat je het toch maar mooi even hebt gedaan TOP!!

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-16 13:50

Ja het valt niet mee, maar gaat al met al de goede kant op. Al heb ik er echt van die vreselijk rot dagen tussen zitten. Dat alles tegen zit en ik alleen maar moet huilen.
Maar vandaag gaat het wel weer aardig. Lekker buiten bezig met de stallen en paddock.

only_debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 22:38

Nee dat valt het zeker niet nu heb je veel slechte dagen en soms goede en dat veranderd straks naar meer goede en minder slechte maar dat kost tijd... Je leert wel echt van de kleine dingen genieten!! Althans dat ervaar ik zo

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-16 09:58

Genieten heb ik al heel lang niet meer kunnen doen, was echt zo'n robot. Maar gelukkig komt dat inderdaad terug. Ook met kleine dingetjes. :)
Gisteren kon ik hier van genieten.
Afbeelding

only_debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 14:39

Zo met het zonnetje ben ik ook altijd wat vrolijker... Op naar het goeie weer. Ik snap dat je van dit plaatje kan genieten!!

fenijro_tani

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 21:06

Chasey schreef:
Genieten heb ik al heel lang niet meer kunnen doen, was echt zo'n robot. Maar gelukkig komt dat inderdaad terug. Ook met kleine dingetjes. :)
Gisteren kon ik hier van genieten.
[ Afbeelding ]

Wat leuk!
Ze zijn echt maatjes of niet?

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-16 21:11

Ja die zijn niet bij elkaar weg te krijgen. Heel leuk, maar ook heel vervelend!! Kan ze niet zonder moeite uit elkaar halen. Als ik wil rijden of wandelen met 1 van de twee, worden ze gek... -O-

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 21:19

wat fijn dat je weer zo geniet van je Zoontje en Bliksem heerlijk die 2 bij elkaar ze horen echt by elkaar ! :)