Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

tessyke schreef:Leuke aanwinstjes!!!
Hier al jaren een ezeltje bij de pony's en ze zijn gek op elkaar
Gewoon je ontworming goed in de gaten houden en het loopt wel los
Jammer dat mensen meteen speculeren/ zeuren over een kleine achtertuin, er staat niet eens een foto van de tuin?
Of dat zo eerlijk is tegenover de dieren is natuurlijk een tweede. Zeker omdat deze twee dieren allebei nieuw zijn aangeschaft snap ik de keuze niet, neem dan of 2 pony's of 2 ezels. Veel leuker voor de dieren zelf. Daarnaast hoort een jong dier imo gewoon op te groeien tussen soortgenoten, paarden en ezels spreken niet dezelfde taal.
. Als je geen fatsoenlijke stalling kan betalen kan je misschien beter konijnen of cavias houden, die passen prima in een achtertuin.Eef_Bam schreef:Ook tuin met het formaat van een rijbak is aan de kleine kant voor een pony en een ezel, en nu op een nog kleiner stuk echt veel te klein, ik vind het niet verantwoord eerlijk gezegd. Als je geen fatsoenlijke stalling kan betalen kan je misschien beter konijnen of cavias houden, die passen prima in een achtertuin.
En praktisch gezien: waar ga je de mest opslaan TS?
Ik hoop dat je buren niet gaan klagen over de stankoverlast en mogelijke herrie van de ezel, want ik neem aan dat achter de schutting op de foto's gewoon de tuin van de buren zit?
khirshanta schreef:Twee vragen: waar woon je, en vind je het heel erg als ik een tent bij jullie neerzet?
Wat een duo! Hoe gaat het met ze?
Heel veel plezier met die twee knapperds!
Eef_Bam schreef:Ook tuin met het formaat van een rijbak is aan de kleine kant voor een pony en een ezel, en nu op een nog kleiner stuk echt veel te klein, ik vind het niet verantwoord eerlijk gezegd. Als je geen fatsoenlijke stalling kan betalen kan je misschien beter konijnen of cavias houden, die passen prima in een achtertuin.
En praktisch gezien: waar ga je de mest opslaan TS?
Ik hoop dat je buren niet gaan klagen over de stankoverlast en mogelijke herrie van de ezel, want ik neem aan dat achter de schutting op de foto's gewoon de tuin van de buren zit?

Letsdunit schreef:Bovendien kunnen ezels vreselijk balken, 2 boerderijen verderop hier staat er ook eentje. die kan flink tekeer gaan

x_Nadia schreef:Bedankt iedereen
Voor de zomer hadden we al plek geregeld voor dat ze überhaupt 'uitgekozen' waren, op die plek in een grote paddock 5x5 betegeld voor de ingang, er is maar een klein stokje gras en de rest is zand.