Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
VisibreTeam schreef:Zweep met honden "ben je helemaal gek"... Is een beetje een rare reactie.
Mijn paarden zijn hond proof, veel honden eigenaren zijn niet hondproof en heb regelmatig met een zweep mijn paarden van verwondingen gered Door een hond van zijn been of uit zijn staart te petsen met een zweep...
VisibreTeam schreef:Zweep met honden "ben je helemaal gek"... Is een beetje een rare reactie.
Mijn paarden zijn hond proof, veel honden eigenaren zijn niet hondproof en heb regelmatig met een zweep mijn paarden van verwondingen gered Door een hond van zijn been of uit zijn staart te petsen met een zweep...
VisibreTeam schreef:Helaas hebben we hier in de buurt een hoop loslopende honden, die totaal niet opgevoed zijn en dus in de staart van je paard gaan hangen. Sorry, maar om mijn paard dan erger te besparen laat ik liever die hond even goed schrikken door een tik met een zweep, dan dat mijn paard het uiteindelijk niet meer pikt en de hond de straat over trapt. Als hij dan tenminste nog heel is...