Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
vond het een erg fijn paard! Leuk om te zien dat de binnen accommodatie gelukt is in Lissabon.
Leuk dat jullie met me mee genieten vanaf de foto's!

speedy_cindy schreef:xyzutu2: Dankjewel! Wat een leuke vraag! Mijn antwoord is echt veels te lang geworden dus ik stuur je even een pb'tje om niet de rest ermee te vervelen.
Voor de gene die dat wel willen, dat kan hoor!
. Ik wel in ieder geval. Mjetterd schreef:Wat een gave ervaringspeedy_cindy schreef:xyzutu2: Dankjewel! Wat een leuke vraag! Mijn antwoord is echt veels te lang geworden dus ik stuur je even een pb'tje om niet de rest ermee te vervelen.
Voor de gene die dat wel willen, dat kan hoor!
Gewoon plaatsen in het topic, ik weet zeker dat er meer mensen benieuwd zijn. Ik wel in ieder geval.
ElCid schreef:Wat leuk om te lezen dat je bij STAL geweest bent! Antonio komt sinds juli vorig jaar een aantal keer per jaar clinics geven bij ons, vlakbij Doetinchem, wij zijn vorig jaar een paar keer bij hem geweest in Lissabon. Hij is er op 23/24 april weer.
Een Engels meisje is via ons bij hem terecht gekomen en heeft van ca. april tot ca. eind oktober 2015 bij hem gewerkt en gelest, zij heeft Alqueve ook gereden.
Wij hopen zelf dit jaar ook nog een weekje die kant op te gaan, het is zo'n prachtige plek waar hij zijn rijschool heeft. Ik zag op Facebook dat hij weer op zoek is naar een "working student" , wie weet een mooie ervaring voor iemand hier?
http://www.santoandrelusitanos.com/en/index.php
Edit: ik realiseer me net dat jij vorig jaar bij de clinic in juli was, toch?
annikeee19 schreef:Gaaf zeg !!! Waar kan ik je blog vinden