Naughty by Nature, mijn Shettie ITP

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 18:57

Wauw wat een mazzellaar ben jij, nog geen jaar oud en je hebt al een pony!! Volgens mij vond je moeder het stiekempjes ook wel leuk! :Y)
Leuk dat jullie samen hebben kunnen opgroeien dat heeft jullie band vast versterkt. :)

AylaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 19:38

ik zou de 2e van de fotoshoot doen, of de één na laatste van je shetje alleen (ligt eraan of je samen wilt of alleen je shet, of allebei)

smeetje_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-16 20:22

matedor schreef:
Ah wat leuk! Heb je aantal keer zien rijden bij de menwedstrijden! Wij doen zelf ook vaak mee. Echt een hele leuke pony! (is dat ook dienl pony die in de kantine stond? :') )

Haha ja dat was Naugthy :)

Ahhw allemaal super leuke reacties :) :o

Setteli

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 20:39

LS_fotos schreef:
Wauw wat een mazzellaar ben jij, nog geen jaar oud en je hebt al een pony!! Volgens mij vond je moeder het stiekempjes ook wel leuk! :Y)
Leuk dat jullie samen hebben kunnen opgroeien dat heeft jullie band vast versterkt. :)

Uiteraard vond moeders dat heel leuk hahaha. De moeder van Naughty was van de eigenaren van de pensionstal waar ik met mijn paard stond. Toen ze gedekt was door een bonte hengst heb ik gelijk gezegd, dat als er een bonte uitkomt, dan koop ik die.

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 21:09

Wat een schatje! :D