Agradi versus Media Markt

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Roos_M

Re: Agradi versus Media Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 23:07

Jaaa echt de slechtste webwinkel die ik ken. Vreselijk! Pure naaierij.

Doe mij maar de paardendrogist :-)

ariatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-16 23:16

chimello schreef:
Waar maak je je druk om? Wil je de laagste prijs dan moet je zelf een beetje rondneuzen. Ik heb geen problemen met Agradi.

Waar halen jullie vandaan dat ik de laagste prijs wil? Heb ik nergens gezegd.
Wil alleen niet belazerd worden met zogenaamde kortingen van 40 % die helemaal niet bestaan.
Agradi VER boven de adviesprijzen van fabrikanten gaat zitten om zo zogenaamd hoge koringen te kunnen geven. Fictieve kortingen wel te verstaan. Ze bedonderen je waar je bij staat.... En kennelijk mag dat tegenwoordig in Nederland.
Laatst bijgewerkt door ariatje op 15-02-16 23:18, in het totaal 1 keer bewerkt

ariatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-16 23:17

Roos_M schreef:
Jaaa echt de slechtste webwinkel die ik ken. Vreselijk! Pure naaierij.

Doe mij maar de paardendrogist :-)

Mijn idee!

ariatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-16 23:19

Punz schreef:
Nooit meer agradi voor mij.
Als ik iets in de zomer bestel, wil ik het ook graag in de zomer ontvangen, en níet halverwege de winter.
Vreselijk, die levertijden... en er maar om heen draaien als je belt..

Wat mij betreft echt veruit de beroerdste webwinkel...

Oh flikken ze dat ook nog? Helemaal fraai!

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 23:25

Ja...
En niet 1 x dat dit gebeurde..

Nog nooit iets binnen de toegezegde levertijd gehad... echt steeds ellenlang wachten ( en bellen, en voorgelogen worden). Ik bestel er echt nooit, nooit, nooit meer, gewoon principieel niet..

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 19:46

sanowa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 19:56

ik ben juist heel tevreden over Agradi!
snelle service, en erg klantvriendelijk.
bestel er regelmatig wat, meestal voor de paarden, kijk dan even bij andere paardensportzaken wat voor prijs hun er voor vragen dan is meestal gelijk, dus dan bestel ik met korting voor een leuke prijs.

en ja als je geen mail meer wilt ontvangen, moet je dat gewoon aangeven.
tegenwoordig moet je wat als winkelketen.. voor je het weet ga je failiet

ariatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-16 20:02

Zou me idd niets verbazen als ze falliet zouden gaan.... Ik bestel er nooit meer wat en met mij velen. Hopelijk zijn ze erg zuinig op klanten zoals jij. Anders vallen ze ook zo om.

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 23:50

Jaime..... heb in dat topic ergens in het begin ook al gereageerd inderdaad.

Sanowa: toevallig werkend bij Agradi, of anderszins belanghebbend?

Want snelle service........ echt.. nog nooit meegemaakt!

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 00:01

Nou..dan ben ik zo te lezen ook 1 van de weinige die nooit problemen heeft met agradi... kwa prijzen niet (en ik vergelijk altijd alles) en kwa levering niet..

En nee.. ik ben totaal geen belanghebbende.
Gewoon een tevreden klant.
Ook van Divoza en Paardendrogist trouwens :j

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 00:03

Agradi is tegenwoordig echt verschrikkelijk, ik word hartstikke kleurendoof van al die kortingen. Sticker hier, sticker daar en dan ook nog de Sale stickers. Maar niet te spreken over het aantal mails. 'Laatste dag 40% stickerkorting', dag daarop 'wegens succes verlengd, nog één dag 40% stickerkorting', de dag daarop 'nu ècht de allerlaatste kans op 40% stickerkorting'.... |o

Edit: Niet te vergeten hun belachelijk categorieënindeling.

Hondenspullen:
Hondenriemen
Hondenkussen
Hondenmanden
Hondenspeelgoed

Daaaaag alfabetische volgorde :evaw:

Met EJ ervaar ik dat probleem niet, ik bestel bij hun eigenlijk alles van het EJ merk en ben dik tevreden, zeker als er acties zijn. :j

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 00:08

Ik heb tot nu toe geen problemen gehad met Agradi, goede levertijd en ook netjes en snel geld terug (bestelde artikel pastte niet).

sanowa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 06:55

Puntz, nee gewoon een tevreden klant verder niets

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 07:02

ik moet eerlijk zeggen dat ik ook regelmatig daar bestel en alles keurig op tijd binnen heb.

Ik google van de voren de prijzen en met de hoge adviesprijzen en kortingen ben je daar regelmatig het goedkoopst uit. Kwestie van vergelijken.

nuka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 07:15

ik heb ook slechte ervaringen met Agradi, maar bestel er toch vaak wat, vlooienmiddelen voor hond en kat waren nu echt veel goedkoper.
maar het meest irritante, en waar ik ze ook een mail over heb gestuurd is dat er veel dingen op de site staan, die gewoon helemaal niet te leveren zijn, dus ook niet binnen 5 tot 10 dagen zoals veel spullen.
wou nieuwe stijgbeugels, en zeker de helft van die ze aanbieden (ik dacht leuk met korting, want dan echt goedkoper) is niet leverbaar, echt zo stom.
heb ze nu dus ergens anders gekocht, maar als er echt iets goedkoper is dan bestel ik toch qqweer daar, zoek altijd internet af, ben geen dief van mijn eigen portemonnee!

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 07:34

Punz schreef:
Jaime..... heb in dat topic ergens in het begin ook al gereageerd inderdaad.

Sanowa: toevallig werkend bij Agradi, of anderszins belanghebbend?

Want snelle service........ echt.. nog nooit meegemaakt!

Wij bestellen daar ook af en toe en echt wij hadden ook een snelle service. Best tevreden over deze winkel. Als je boven een bepaald bedrag zit zijn zelfs de verzendkosten gratis. Dus wij zorgen als wij iets bestellen dat we wel boven dat bedrag zitten.

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 08:10

Ik ook geen problemen mee.
En koop er toch vaak genoeg omdat veel dingen er na lang goolge echt goedkoper zijn.
En tja als het niet direct leverbaar is en ik heb het wel direct nodig dan bestel ik gewoon niet!
Ze zijn zeker niet de snelste met verzenden maar daar houd ik op voorhand gewoon rekening mee.

En nee geen aandelen maar mensen zeiken werkelijk waar overal om.
Te duur dan stuur je het toch gewoon terug en koop je het bij die andere zaak.vind dat je zelf op je eigen centen moet letten waarom zou een ander dat voor je moeten doen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 08:24

Jaar terug tuig besteld. Was op voorraad, dus stond er bij, zou er binnen 2/3 werkdagen zijn.
Twee weken later nog niks. Maar eens gemaild.
Tuig was niet op voorraad, pas volgende maand weer. Oké, balen, maar dan wacht ik nog even.

Twee maand later nog niks. Weer mailen. Nee, het tuig kwam helemaal niet meer op voorraad. Ik moest maar ander tuig uitzoeken. Gedaan, maar kon nog wel dik bij betalen.
Duurde nog twee weken voor ik het had.
En toen bleek het nog kapot te zijn ook. Weer teruggestuurd. Maar kom weer een maand wachten tot ik het tuig had...

Half jaar bezig geweest om tuig te krijgen.... nee nooit meer agrari voor mij.

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 11:59

Amoj: wat jij beschrijft is werkelijk een kopie van mijn ervaringen. Tot vier keer toe exact wat jij beschrijft! ( en dan voorgelogen worden als je belt : spullen zouden verzonden zijn, om vervolgens te horen dat dat nú nog niet zo is, maar morgen wel. Om overmorgen te horen dat iets "voorlopig" niet leverbaar is)
Het gaat mij niet eens om de kortingen, ik wil gewoon makkelijk iets online bestellen. En dus vier (!!!!!) keer achter elkaar de ervaring zoals jij die beschrijft. Nog nooit een andere ervaring gehad eigenlijk . Dus voor mij nooit meer Agradi

Elsje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 12:21

Ook hier een tevreden klant. Natuurlijk weten we dat de 40% korting niet echt 40% korting is, maar als je de overige prijzen in de gaten houdt kan je er toch leuke dingen scoren voor toch net onder de prijs bij anderen. Je moet het alleen niet morgen in huis willen hebben, want dat gaat niet gebeuren...maar ook dat wordt netjes aangegeven.

Één keer een foute deken toegestuurd gekregen, konden 'm terugsturen en kregen de goede toegestuurd.

haan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 12:27

Agradi, lang klant geweest voor devils relief (daar waren ze echt de goedkoopste mee) maar het leveren was altijd een verrassing.

Ze verkopen het nu niet meer en ik ben overgestapt naar de paardendrogist. ik koop daar nu duivelsklauw in poedervorm en ben zeer tevreden over de levering en klantvriendelijkheid.
In mijn eerste bestelling zat geen maatschepje, die had ik direct de volgende dag in de bus nadat ik het had gemeld.

Voor mij -tot nu toe- geen Agradi meer en die kortingen op andere producten (vooral dekens) zijn altijd al een lachertje geweest :')

Orchid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 12:39

Ben lang tevreden klant geweest maar dat is er nu wel af hoor. Ik word ook gek van al die kortingsacties en stickers die nep zijn. Je moet echt graven om de 'echte' aanbiedingen eruit te halen. Daarnaast zijn de levertijden ook steeds beroerder, waarbij je ook niet meer op de hoogte wordt gehouden. Dan staat het op de site met 2-10 werkdagen levertijd, ok daar kun je dan voor kiezen, ergens na 8 dagen heb je nog niks anders dan de bevestiging van de bestelling dus kijk je eens op de site en staat een artikel op 'niet leverbaar'. Zit je er dus voor nop zomaar weer extra lang op te wachten. Ik wil best langer wachten als het echt goedkoop is, maar ik wil wel weten waar ik aan toe ben. Mijn laatste bestelling duurde 6 week ipv max 10 werkdagen...
Maargoed wat zij willen met hun vage regeltjes en acties, ik heb laatst eens aanspraak gemaakt op hun laagste prijs garantie omdat een bepaald artikel bij EJ goedkoper was. Ik was benieuwd hoe dat dan zou werken, nou zoals verwacht. Al snel ontving ik een blafmail over het systeem van EJ en hoe oneerlijk dat wel niet was en 'ja zo kunnen wij het ook' etc, maar verder wel mijn gelijk gekregen dus voor eenzelfde prijs bij agradi+een beetje korting wat ze dan beloven kon ik het bestellen. (verder kon de beste man ook echt niet lezen want ik had nog een vraag gesteld, maar hiermee kreeg ik tot drie keer toe een antwoord op een vraag die ik niet stelde *D ) Heb het fijn bij EJ gekocht, dat onprofessionele gezaag :') Ik bedoel, zij geven die garantie, dan moet je je niet aangevallen voelen als iemand er aanspraak op maakt. Verder, als 'zij het zo ook kunnen' dan staat ze niets in de weg om dat te doen toch :') Ik moet zeggen dat je voor je vermaak ze prima eens wat kan mailen :Y) :+ Verder geloof ik het nu wel en bestel ik het liever voor een paar euro meer met een goede service elders.

kamsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 12:48

ariatje schreef:
elenaMM77 schreef:
heel zeker dat dat hetzelfde merk wel is? :')
zet ze eens naast elkaar, want nu ben ik wel heel nieuwsgierig..
driemaal over de kop is wel heel apart.

je hebt PB

Kan/mag het niet in het topic? Ben ook wel erg benieuwd. Zeker als het van hetzelfde merk is.

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 13:16

Zelf ook geen fan meer van agradi. Hun absurde levertijd op sommige dingen zonder een deftige melding en hun valse kortingen houdt me tegen om er van te kopen.
Zelf hou ik van Divoza en paardendrogist (ej vind ik persoonlijk te kostelijk qua verzending naar BE, 10 euro is ook niet meer van deze tijd :x)

ariatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-16 13:22

Kan/mag het niet in het topic? Ben ook wel erg benieuwd. Zeker als het van hetzelfde merk is.

Yep twee exact dezelfde dingen.

Bij Agradi kost het een ( zonder hun belachelijke korting ) 176,00 euro en bij de ander voor een prijs van 49,00 euro ( zonder korting ). Heb ze er al op aangesproken maar zoals je zult begrijpen, geen reactie! Wat een verrassing.....