Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
herkenbaar de karaktertrekjes, mijne is ongelofelijk lief maar ook enorm kijkerig en met de aandachtsspanne van een vlieg soms. Lekker zo bezig blijven en aan het werk zetten, goed voorwaarts houden en proberen steeds die ontspanning op te zoeken, zonder dat ie te traag wordt en naar voren kukelen. Verder lekker blijven lessen, komt helemaal goed! Geryon schreef:Hihi heerlijk die eerste twee fotos
tmr001 schreef:Vind jullie een hele leuke combi, en heb een zwak voor tuigers onder t zadelherkenbaar de karaktertrekjes, mijne is ongelofelijk lief maar ook enorm kijkerig en met de aandachtsspanne van een vlieg soms. Lekker zo bezig blijven en aan het werk zetten, goed voorwaarts houden en proberen steeds die ontspanning op te zoeken, zonder dat ie te traag wordt en naar voren kukelen. Verder lekker blijven lessen, komt helemaal goed!
cissie schreef:Super gaaf paard, al stelen tuigers altijd mijn hart.
Kijkerig zijn de meesten, wat wil je met zon nek...dan heb je ook een uitzicht van hier tot....ver voorbij de stal van Ufo natuurlijk haha.
Paard veel bezig houden vanuit de basis, al heb ik makkelijk kletsen vanaf de grond.
Ik moet de mijne dit voorjaar nog inrijden....hihi.
Veel plezier samen!
) zou het wel goed moeten komen! Laat het alsjeblieft niet zo ver komen als Raymond, want een Tuiger op 17 jarige leeftijd een beetje leren dressuren is denk ik al helemaal een raar doel!

Vivat schreef:Wat een stoer paard! Van de ene kant jammer dat Ufo precies naar buiten kwam maar van de andere kant misschien juist fijn nu je les had, nu kon je er in de les aan werken en dat lijkt me heel leerzaam
Ik vind het mooi om te zien dat je toch doorzet maar wel vriendelijk blijftEn wat een verschil tussen de galopfoto's!
!! En inderdaad, je haalt de Larixjes er zo uit
! Grappig
amke1305 schreef:Ziet er heel bekend uit...
Hier ook bezig met een oudere (tuig)fries dressuur oppakken. Kind heeft er haar handen vol aan, ze leert in ieder geval wat doorzettingsvermogen betekent![]()
Af en toe heb ik zelfs de neiging om te zeggen, hou maar op, dit lukt je nooit. Des te leuker zijn de momenten dat het wel lukt. Nu nog zorgen dat het altijd lukt.....
Maar met veel (prive) lessen kom je best ver!
. Veel succes in de toekomst!
Ja, dat topic