Rohmanov!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

room10

Re: Rohmanov!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 18:22

Cool hé Rohm "uitgelicht" :)) Tis ook echt een kanjer ! Leuk de reacties, ook van oud-bekende :) Rohm en het paard van Esther 28 waren de 2 bollies van stal, dat zou je nu totaal niet meer zeggen hij is weer mooi in proportie gekomen _/-\o_ Salina is een super paarden mama, hadden ons geen betere mama kunnen wensen voor hem <3

room10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 18:39

Afbeelding
Deze vind ik ook zo cool ! *D

grijzemuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 18:43

Wow! Knap paard hoor, veel plezier met hem

room10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 18:51

btjeetje schreef:
Rohmanov <3 <3

Super gave foto's !!! Complimenten hoor, niet heel moeilijk met zo'n knap paard haha, nee maar serieus, ik krijg dat nooit voor elkaar, altjd, 1 oor naar achter, ogen dicht, of een lantaarnpaal wat uit het hoofd lijkt te steken, om maar te zwijgen over als ik mezelf er bij voegde :D

btjeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 19:13

room10 schreef:
btjeetje schreef:
Rohmanov <3 <3

Super gave foto's !!! Complimenten hoor, niet heel moeilijk met zo'n knap paard haha, nee maar serieus, ik krijg dat nooit voor elkaar, altjd, 1 oor naar achter, ogen dicht, of een lantaarnpaal wat uit het hoofd lijkt te steken, om maar te zwijgen over als ik mezelf er bij voegde :D

Bedankt! Rohmanov is zeker een mooi model om op de foto te zetten! :j Toen hij het fototoestel zag ging hij er helemaal voor poseren haha :D

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 21:42

Gefeliciteerd met je aanwinst :)

Selientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-16 23:29

room10 schreef:
Cool hé Rohm "uitgelicht" :)) Tis ook echt een kanjer ! Leuk de reacties, ook van oud-bekende :) Rohm en het paard van Esther 28 waren de 2 bollies van stal, dat zou je nu totaal niet meer zeggen hij is weer mooi in proportie gekomen _/-\o_ Salina is een super paarden mama, hadden ons geen betere mama kunnen wensen voor hem <3

<3

Selientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-16 23:32

Citaat:
Bedankt! Rohmanov is zeker een mooi model om op de foto te zetten! :j Toen hij het fototoestel zag ging hij er helemaal voor poseren haha :D

De carnavals wagens met harde muziek een paar straten verderop hielpen daar ook aan mee ;) maar Larissa is een uitstekende fotografe die mijn beide boefjes prachtig op de foto vast kan leggen! :o

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 13:59

room10 schreef:

whehehe hoe kan je dat nou zeggen :D
Bol.com hier is inmiddels ook weer redelijk in de normale proportie voor t ras. :')