Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Overdrijven is ook een vak. Shakiralove4 schreef:Yenni schreef:Marlinderooz: ik vind je persoonlijk te groot maar daar gaat dit topic niet om.
Ts hoezo kunnen die dingen niet? Als je hem gaat verzorgen neem ik aan dat je ook dingetjes met hem mag doen...
Het is een manegepony daarom niet

MarlindeRooz schreef:

Jellybeans schreef:MarlindeRooz schreef:
Hee de evenementenhal.
Ik vind dit persoonlijk toch te groot, zeker voor de mooi.![]()
maar oke daar gaat het topic niet over.
Het is trouwens een schattige shetlander Shakiralove4! Plaats anders een foto waar je hem rijdt. Dan kunnen we meteen zien of je nou wel of niet te groot bent.

zelmago4it schreef:Ik vind dat het best kan op die shet hierboven. En voor de TS qua lengte mss aan de lange kant, maar je weegt echt niet veel, en daar gaat het om en niet of het wel mooi staat.
Misschien juist goed dat je op die shet gaat rijden. Kan je hem wat doorpakken, en mss dat het bokken ed juist over gaat dan. Dit is iets waar shetten om bekend staan, en daarom zijn het eigenlijk geen leuke kinderpony's. Dat ligt vaak nog niet eens aan het gewicht/ de lengte van degene die er op zit.
WillBokkers schreef:Ik had dit topic al eerder voorbij zien komen maar blijf mij afvragen: het is een manegepony, loopt deze dan niet in de lessen?
Dan heeft hier iedere dag al beweging te pakken neem ik aan.
Verder jammer dat je zo weinig van de manege mag doen.
Ik vind de foto's hierboven van de rijdende shet zeker niet storend, voor het ideale plaatje misschien wel wat lang, maar dat zie je met volwassen op fjorden ook vaak terug. Vind jullie zo een leuk koppel!