bigone schreef:paardje87 schreef:Nee was gelukkig geen vos, ik heb ook gezegd dat ik als het klikt , ik der wil laten keuren , als ze er doorheen komt beide de helft en zo niet er door heen zijn het haar kosten. Daar ging ze mee akkoord, dus dat wekte wel vertrouwen. Maar ben enorm zuinig op mijn maatje dus wil zeker weten dat hij goed terecht komt , vandaar dat ik alles tot de bodem uitzoek haha, ergens een goede maar ook slechte eigenschap.
Iemand die na twee weken een paard al weer weg doet terwijl ze zegt het voor een flink bedrag gekocht zou hebben, die zou ik dus nooit geloven. Wil jij een redelijk goed tehuis voor je paard vinden dan zelf verkopen en niet ruilen. Straks kun je niet met die draver (hoezo hoge prijs, dan moet het al heel wat zijn want voor 15 tot 2500 heb je een prima draver) door één deur en is je vorige paard al in geen velden of wegen te bekennen, want die is ook al weer verkocht of verhandelt.
En als deze draver zoveel gekost heeft dan heeft die dame zeker wel laten keuren.
Het is geen draver maar een Engels volbloed merrie van 9 jaar. En ik ben er zelf achtergekomen dat ze 4000 kostte door even te speuren op het internet en haar op de FB van de handelstal te vinden met de prijs.
, ik heb ook gezegd dat ik als het klikt , ik der wil laten keuren , als ze er doorheen komt beide de helft en zo niet er door heen zijn het haar kosten. Daar ging ze mee akkoord, dus dat wekte wel vertrouwen. Maar ben enorm zuinig op mijn maatje dus wil zeker weten dat hij goed terecht komt , vandaar dat ik alles tot de bodem uitzoek haha, ergens een goede maar ook slechte eigenschap.