Eerste les van M.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

HiFive5

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 16:34

Nja, versta je maar al te goed. Zoals joolien aangeeft, het is en blijft een hobby. En dat moet je batterijen net opladen, niet het omgekeerde. Zeker als het financieel ook nog wat tegenzit...
Hopelijk vind je snel een goede blijvende thuis voor haar! Altijd welkom om een toertje te doen op mijn braaf zieltje :-) hopelijk vind je je plezier er terug in!

Narcissa

Re: Eerste les van M.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-16 16:37

Idd, en ik verdom het om mezelf weer een depressie in te werken om haar stalgeld te kunnen betalen. Been there, done that, nooit meer!

Als zij verkocht wordt stop ik er volledig mee eenmaal het met de Fjord ook stopt. Ik heb er genoeg van. Zelfs het doodbraafste paard blijft echt niet braaf met een angstige ruiter erop, dat heb ik nu wel ondervonden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 16:40

WEl jammer, maar begrijpelijk. En dat heeft niets te maken met of je het wel of niet kunt, maar je hebt gewoon een hele slechte ervaring gehad. Dat kan iedereen overkomen.
En ja, als de angst het plezier zoveel in de weg staat, dan wordt het idd misschien tijd om eens te kijken voor een andere hobby. Mischien kun je eens kijken of je op een andere manier met paarden bezig kan.

Narcissa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-16 16:48

Nee, dat zeker niet. Als ik stop met rijden stop ik ook volledig met de paarden. Ik deed wel grondwerk met Zahire voor de band te verbeteren, maar vond daar echt niets aan. Het rijden zelf heb ik altijd het leukste gevonden.

Dan wil ik echt iets doen dat ver van paarden vanaf staat