Leukste ponykamp voor 12 jarige met veel buitenritten

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 16:02

Leuk dat je op kamp gaat! Ik ben als kind 1x bij Les Chevaux geweest. T was destijds wel leuk maar in mijn ervaring was het gebouw en de stallen enz wat oud. Maar dat was in 2003 dus al heel lang terug!

Zelf ben ik heeeeelemaal fan van Manege de Bongerd in Glimmen. Veel tijd in het zadel en mooie omgeving.

parador

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 16:02

Jan Dolfing in Vries, Drenthe

ensencibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 16:04

Pck Eersel in Eersel:
- heeft een waterbak
- je rijdt veel
- je maakt dagtochten
- je gaat springen
- je maakt een nachtrit (dit geld alleen voor de kampen in de zomervakantie)
- er zijn veel kinderen in je leeftijdscategorie
Voor vragen mag je me altijd een berichtje sturen ;)

MarieIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 16:07

hallo
ik raad je Ponyparkcity echt aan!! het isin het noorden van Nederland en je krijgt er (zolang je gerezerveerd hebt) een eigen shetland pony!! er zijn ook enorm veel dingen te doen en in het totaal zijn er (in heel ponyparkcity) wel 300 shetlandponys!! enorm veel lol dus!

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 16:08

MarieIA schreef:
hallo
ik raad je Ponyparkcity echt aan!! het isin het noorden van Nederland en je krijgt er (zolang je gerezerveerd hebt) een eigen shetland pony!! er zijn ook enorm veel dingen te doen en in het totaal zijn er (in heel ponyparkcity) wel 300 shetlandponys!! enorm veel lol dus!

Dat is niet helemaal wat TS zoekt denk ik . Daarnaast is het niet leerzaam en ook gewoon zielig ...

Undefined

Re: Leukste ponykamp voor 12 jarige met veel buitenritten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 16:21

Klein Oever in Balkbrug is ook erg leuk!

MarieIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 20:35

Nathalie18x schreef:
MarieIA schreef:
hallo

Dat is niet helemaal wat TS zoekt denk ik . Daarnaast is het niet leerzaam en ook gewoon zielig ...

je kan er gratis paardrijdles nemen en er zijn vanaalle leuke dingen te doen

Mariiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 20:39

Het Fjordenpaard! Elke dag een buitenrit van 2 uur en een keer een dagtocht van 5 uur geloof ik. Crossen over zandvlaktes en er is een springbos. Heel leuk :)

xSanne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 15:15

De Eekwal in Emmen heeft hele leuke ponykampen, met een vriendin samen 3x geweest, wel al weer een paar jaar terug inmiddels. Elke dag een buitenrit naast les in de bak en een dagtocht.

Als je echter specifiek voor buitenritten gaat, kan ik je Knollegruun in Schoonloo echt aanraden. Ook alweer paar jaar terug dat ik daar ben geweest, maar je rijdt amper in de bak en echt alleen maar buitenritten, + een dagtocht. Wij hebben toen ook stoelendans met de paarden gedaan kwa spelletje.

Beide zijn me erg goed bevallen! Als je meer wilt weten, pb maar! ;)

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 16:01

je kan er gratis paardrijdles nemen en er zijn vanaalle leuke dingen te doen[/quote]

op een te kleine pony rondjes stappen :') Daarnaast mag ze daar niet zelf heen en moeten haar ouders dus mee

AnneKi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 19:56

www.ponykampameland.nl

De hele week je eigen pony, elke dag 3 tot 4 uur paardrijden en bijna elke dag een buitenrit over het strand, door de duinen en het bos.

Silkee1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 17:14

Manege Stal de Eik is heel leuk! Altijd gezellige kampen en hele leuke leiding. :D We doen leuke activiteiten zoals springles, dressuurles, buitenritten, voltige, paardenvoetbal en nog heel veel meer leuke dingen. *\o/* Voor meer info http://www.eik.nl

nonosb

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 17:17

Jaaa manege Stal de Eik is echt onwijs gezellig! En het is 5 minuten stappen van de Holterberg. (Mega groot bos) Dus als het weer het toelaat lekker vaak naar buiten {:}
Verder heel veel activiteiten dus vervelen zul je er zeker niet !

twandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 17:27

manege stal de eik is echt een aanrader leuke leiden leuke ponys en het is superdicht bij de holterberg !!
bij mooi weer veel buitenritten en nog veel meer leuke activiteiten. bij de lessen word er op je niveau geled zodat iedereen het even leuk heeft !! /3 /3 /3 /3

xhanneadje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 17:37

Ponykamp Ameland! Veel lange buitenritten, over het strand rijden, en door het water rijden. Super lieve pony's en niet te grote groepen. Zeker een aanrader http://ponykamp-ameland.nl/

romy_b

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 18:01

Ik denk dat ik een heel leuk kamp weet voor je. Manege Arnhem. https://www.facebook.com/manegearnhem/?ref=ts&fref=ts

Je krijgt de hele week je 'eigen' pony en gaat heel veel leuke dingen doen. Je maakt veel buitenritten, Een Gps-dagtocht, springles, crossles op een heel groot terrein met een grote waterbak natuurlijk. En wat ook wel fijn is, er komen vaak meerdere meiden alleen. Dat is toch makkelijker dan allemaal groepjes. De kampen zijn in week 30 en 32, in de facebooklink nog veel meer over de manege te vinden.

dmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 18:14

Stal 't reelaer is misschien ook wel iets voor jou! we hebben een ponycrosskamp waarin je lekker veel gaat springen, crossen, zwemmen met je paard in de waterbak en op buitenrit gaat. als je op crosskamp zou gaan zijn er ook veel meiden van jou leeftijd, en ook vaak alleen.
Met de groep is het eigenlijk altijd gezellig
de site is www.reelaer.nl :D

zelmago4it

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 15:14