Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jeetje77 schreef:Ben ik nu een van de weinige die dit niet leuk vind?
Ik vind dat vogels in het wild horen en niet aan kettingen, touwtjes enz. Ja ik ben ook tegen roofvogelshows enzo.
Ik vind dat vogels in het wild horen en niet aan kettingen, touwtjes enz. Ja ik ben ook tegen roofvogelshows enzo.
, het gaat om de foto's
*ontopic* De foto's zijn erg mooi, goede heldere foto's voor zover ik dat kan beoordelen.
. tumtummie schreef:Wat een gave foto's zeg. Ik vind de foto van het witte paard met de witte uil echt prachtig! Ik ben benieuwd naar alle vorderingen.

HiFive5 schreef:Waaw, lijkt me een hele mooie ervaring, zowel voor jullie als voor de vogels! Ik heb vroeger met iemand in de klas gezeten die ook zo een combinatie deed, heel mooi om te zien!

Joolien schreef:[ Afbeelding ]
Hoe die uil kijkt, dat is echt 100 punten waard![]()
![]()
Heel gaaf! En een jonge valkenier of niet?

kking schreef:Wat onwijs gaaf.
Ik ben bang voor vogels, maar gefascineerd doro roofvogels.
En dan met die paarden erbij ...gaaf!
Jelloy schreef:Wat grappig en toevalig![]()
Bij ons in de buurt zit een 'wilde' roofvogel, en die zit regelmatig op de kont van onze opaen die vreet dan lekker door aan zijn gras, of hij staat te slapen
![]()
Helas nog niet gelukt er een foto van te maken.... Ga ik zeker proberen!

als andere mensen een hond uitlaten zitten ze toch ook vast voor de veiligheid? Je kan moeilijk een roofvogel zo maar even rond laten vliegen, wat als hij de kat of kleine hond van de buren pakt met de klauwen? Bij de eigenaar zitten de roofvogels trouwens in prachtige grote volières of zelfs gewoon binnen. De band die de vogels dan ook hebben met hun eigenaar is geweldig, vinden ze iets spannend kruipen ze gewoon letterlijk op schoot van de valkenier, en de vogels vliegen dagelijks. Utixo schreef:Jeetje, ga hier nou geen discussietopic van maken. Laten de moraalridders lekker wegklikken. De vogels zien er steengoed uit, ben ze wel eens slechter tegen gekomen. Zolang je niet weet hoe de vogels gehouden worden, hou je mening lekker bij je.
Ik vind het echt heel sprekende foto's! Ben benieuwd naar het vervolg.

UhNee schreef:Paarden horen ook niet aan kettingen en touwtjes.
Ontopic: heel gaaf dit, wat een machtige dieren! Ik zit gelijk met het stukje uit spirit in m'n hoofd dat 'ie achter de zeearend gallopeert

Riel schreef:Knappe foto's! En een heel leuk project! Heel veel succes samen! Gaan jullie samen shows geven? Ik ben benieuwd.

En zoals jullie er stap voor stap voor gaan, kan dat alleen maar goed komen.
Je ziet 'm echt denken: EIKES, paard, blijf van mijn lijf!! En ponylief maar nieuwsgierig snuffelen
jeetje77 schreef:Ik vond dat ik wel een reden had hierop te reageren. Aangezien sommigen mensen op bokt ook hun mening mogen geven als het gaat over paarden die te lang op stal staan (te weinig buiten), konijnen die in te kleine ruimte verblijven enz. Dus ja zolang wij in dit vrije meningsuitingslandje wonen mag ik dat toch vinden? En voor de beeld vorming, mijn kippen hebben de ene helft van 23 x 6,5 meter achter tuin en mijn konijnen de andere helft. Een paard heb ik nog niet maar ik zal altijd zoeken naar iets waarbij het buiten staat met schuilmogelijkheid of overdag buiten 's nachts binnen.
Ik vind de foto's ook helder enzo alleen het beeld wat er mee wordt neer gezet daar sta ik niet achter.
.
' en vloog heel rustig weg. Paard was, zoals gewoonlijk, niet onder de indruk. Ik wel.

FleurenMien schreef:Tessa_93 schreef:Dit is een uil en geen roofvogel
een uil is een roofvogel