Hoe zou een paardensnoepje smaken?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Femek2902

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 19:30

Ik heb ook bijna alles wat mijn pony krijgt wel geproefd.
Die snoepjes met appel of wortelsmaak zijn serieus best lekker. Niet om echt te eten, maar zo een stukje proven vond ik ze niet vies.
Verder basisbrok, sportbrok is allebei vrij droog, smaakt naar droge muslie met verschillende soorten granen ofzo, ow en een beetje suiker.
Slobber was gewoon lekker, zat erg veel suiker in, dus smaakte gewoon naar een soort van zoete granenpap :)

Loveskary

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 19:32

Hier eens staafjes die op kaneel leken,kreeg de leraar zo gek dat die ze nog had ook nog.
Terwijl het paarden snoepjes waren.
Voor de rest zou het niet weten.

maava

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 19:35

Vroegen ook best wel vaak en halve bar lick-it opgegeten. :+ Heb bijna wel alles geproefd wat het dier kreeg, haver, brok, snoepjes. meeste viel niet echt in de smaak. Nooit aan hooi/stro begonnen, leek me sowieso al vies :')

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 19:36

Paardensnoepjes zijn meestal te hard voor mijn tanden. Wel at ik vroeger gewone brok,die wordt meteen zacht in je mond. Het is flink voedzaam. Ik kocht ook wel eens Bronchofit likstenen voor mijn pony en die lustte ik zelf ook.Wel heel veel suiker. :) /3

Athelas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 19:37

Ik heb er wel een keertje eentje geproeft, net als bix. :+
Erg lekker was het niet, kan ik je vertellen. :')
En de bix smaakte een beetje flauw en niet erg sterk (gellukig), maar die paardesnoejes waren echt heel vies. :Y)

Kasmir

Re: Hoe zou een paardensnoepje smaken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 19:40

Ik bijt de metazoa snaxxx nog wel eens door de midden als ik ze te groot vind, is niet echt heel lekker x).

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 19:56

Ik proef wel meer hoor: slobber, het eten en dus ja, ook paardensnoepjes. De meeste vind ik niet lekker maar er is 1 soort die naar vanillewafels ruikt en die vind ik echt lekker :j

kevinsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 20:00

De appel smikkels van subli zijn in iedergeval niet lekker :+

En de magnesium / anti-stress mix die naar bubblegum ruikt is ook niet te eten, zo bitter!

Annaa7

Re: Hoe zou een paardensnoepje smaken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 16:38

Ik heb wel eens een stukje geproefd, het moest naar appel smaken maar dat vond ik totaal niet het geval.

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 17:06

Met paardensnoepjes heb ik geen ervaring, maar ik kan je wel vertellen dat slobber geen aanrader is :+ Ik voelde vanmiddag even met mijn vinger in de slobber of het al voldoende was afgekoeld en vervolgens likte ik mijn vinger af. Bah... Ponylief vindt het gelukkig wel lekker :))

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 17:26

HorseyDude schreef:
zien er trouwens wel smakelijk uit van buiten...

Ja want jij moet ze kopen :D

Ik heb een jaar of 25 geleden wel eens een stukje van een paardensnoepje opgegeten. Zo'n vierkant, oranje snoepje wat naar wortel zou moeten smaken. Of het dat ook deed weet ik niet meer, ik weet nog wel dat ik het niet heel lekker vond. Ook niet erg vies maar blijkbaar niet voor herhaling vatbaar.