Mijn verhaal met Geryon

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anyday

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 19:55

Wat mooi meid! Geniet er maar lekker van :) wat doen jullie leuke dingen!Paarden zijn de perfecte heelmeesters, weet er alles van! Sterkte en veel plezier nog samen!

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 19:58

Wat een leuk en lief stel zijn jullie!
En je boft ook nog eens met zo'n leuke eigenaar ;)

Veel plezier samen!

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 20:59

Wat leuk zeg! En wat fijn dat jullie het zo met elkaar gevonden hebben. Heerlijk die steun he? *\o/* Heb ik ook met mijn leaserd! Wij vertrouwen elkaar zoveel dat we zelfs ineens in een ander pakkie rondrijden... :')

Normaal zo:
Afbeelding

Vorig jaar zo:
Afbeelding

Waar staat 'ie? Dan geef ik hem morgen even een aaitje :j ;)

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 21:21

Wat een super leuke en lieve reacties! Ik ben ook heel blij met Daantje. Geryon is een pony die het liefst 24/7 met je bezig is (misschien ook wel te zien op de foto's :P ), dus wilde ik graag een verzorgster erbij voor extra aandacht. Nu is het uitgegroeid tot haar lease pony. :D En gaat ze wedstrijden met hem doen.

Hij staat in de middelste pony uitloop stallen. Een aaitje zal die leuk vinden! :D Waar staat die van jou? Vind beide outfitjes jullie wel leuk staan!

Oh en als je er toch bent, Elano (mijn andere (tijdelijke) paard) in de achterste paarden uitloop stallen vind een aaitje ook heel leuk want hij staat er nog maar een paar dagen O:)

Gimme_Joy

Re: Mijn verhaal met Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 21:38

Hahaha! Ja super toch?

Fuego staat derde uitloopstallen tweede rechts. Naast Pedrov. En aaitjes boeien hem niet zo, behalve als je snoep bij je hebt :') :=

Ja het was meer een grapje die onderlinge dressuurwedstrijd haha! Maar we hadden wel winst in de L1!