Hoefslag: mag pensionhouder mij zomaar de deur wijzen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

PinkLove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-16 16:34

friesiszwart schreef:
Ongeacht de regels.

Als ik vind dat mijn paard te weinig ruwvoer krijgt zeg ik dat, en ben ik bereid meer te betalen. Indien de stalhouder dat niet wil zeg ik het nogmaals en wordt daar geen gevolg aan gegeven vertrek ik met mijn paard.
Beter meer stallingskosten, dan een paard met weinig energie en ondervoeding en een hoge DA rekening uiteindelijk.

Zo is het ook gegaan, want alle 8 pensionklanten zijn er weg.

mrie

Re: Hoefslag: mag pensionhouder mij zomaar de deur wijzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 20:06

Wij noemen dat een biaffrastal

PinkLove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-16 14:28

mrie schreef:
Wij noemen dat een biaffrastal

Ja zo is het wel!

Othilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 07:35

Natuurlijk mag een pensionhouder niet zomaar de stal opzeggen, ik denk in de meeste gevallen dat dat ook niet zomaar gebeurt! Diefstal, dierenmishandeling, overtreden van de regels zijn wat mij betreft wel redenen tot direct vertrek!
Wel schrikbarend om te lezen dat zoveel mensen vertrekken om afspraken die gemaakt zijn met de pensionhouder en die dan niet nagekomen worden. Een klant zal mij niet betrappen op niet voldoende voeren, of niet buiten of binnen zetten van de paarden dat spreek je van te voren af met elkaar en ook al loopt de irritatie zo hoog op een paard mag nooit de dupe worden van onderling gesteggel! Maar ik geef rijkelijk toe dat t soms toch ook echt een verademing is als sommige klanten vertrekken, hoe goed je ook je best doet sommige mensen zijn nooit tevreden en hoppen van stal tot stal..Helaas weet je dat nooit van te voren want ook klanten kunnen zich een heel stuk beter voordoen dan dat ze daadwerkelijk zijn..