Mis alleen wel de foto met zijn blonde manen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Karla_1999 schreef:Wat een gaaf dier! Ik ben benieuwd hoe hij uitgroeit![]()
Mag ik vragen welke plaats (of streek) hij wegkomt? Gewoon uit nieuwsgierigheid
Icelander schreef:Karla_1999 schreef:Wat een gaaf dier! Ik ben benieuwd hoe hij uitgroeit![]()
Mag ik vragen welke plaats (of streek) hij wegkomt? Gewoon uit nieuwsgierigheid
Zoals zijn achternaam verraad, is hij geboren in Hafnarfjorður, Dat is vlakbij Reykjavik. Hij is opgegroeid vlakbij Hvammstangi, dat is noord/west ongeveer.
. Ik had nog helemaal niet gezien dat de plaats praktisch in zijn naam staat, haha, maar Hafnarfjörður ken ik wel ja. Hvammstangi is wel een flink eind verderop zeg, heb je hem ook voor het eerst ontmoet in Hvammstangi?
Citaat:Ik zou zelf heel graag een keer naar Reykjavik en naar Keflavik en Garður willen (deze 2 plaatsen liggen net even iets verder naar het westen van Hafnarfjörður)
Het waait er altijd als een malle en als je erboven vliegt, lijkt het de maan wel
De Westfjorden zijn erg mooi en Skagafjordur ook. Zelf woonde ik vlakbij Reykholt, zuid/west zeg maar. Dit was het boerderijtje waar ik woonde
:
Icelander schreef:Citaat:Ik zou zelf heel graag een keer naar Reykjavik en naar Keflavik en Garður willen (deze 2 plaatsen liggen net even iets verder naar het westen van Hafnarfjörður)
Ik heb een jaar in IJsland gewoond, het gebied rond Keflavik is écht het lelijkste stuk van IJslandHet waait er altijd als een malle en als je erboven vliegt, lijkt het de maan wel
De Westfjorden zijn erg mooi en Skagafjordur ook. Zelf woonde ik vlakbij Reykholt, zuid/west zeg maar. Dit was het boerderijtje waar ik woonde
:
[ [url=m/crIXJZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
. De Westfjorden zou ik ook graag heen willen, het lijkt me ook erg mooi daar

daar ga je vast veel plezier aan beleven!
hihi Leuk je hier tegen te komen!