2016: Blinde [***] nog steeds een blij ei!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: 2016: Blinde Boke nog steeds een blij ei!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 17:30

Dank je :D
Ben nu aan het denken van waar we elkaar kennen :+ NH-forum?

@ marijedublin : denk wel dat er veel vertrouwen tussen ons is :j Heeft tijd nodig gehad (maar dat had niet zozeer met het blind zijn op zich te maken, meer het vertrouwen in mensen in het algemeen ;) ) maar het wordt alleen maar beter & beter .. Blijkt nog veel mogelijk te zijn als je er de tijd voor neemt, en dat is wel fijn :)

YoRien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 17:58

Ja klopt, Nh forum! :-)

marijedublin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 19:31

[***] schreef:
Dank je :D
Ben nu aan het denken van waar we elkaar kennen :+ NH-forum?

@ marijedublin : denk wel dat er veel vertrouwen tussen ons is :j Heeft tijd nodig gehad (maar dat had niet zozeer met het blind zijn op zich te maken, meer het vertrouwen in mensen in het algemeen ;) ) maar het wordt alleen maar beter & beter .. Blijkt nog veel mogelijk te zijn als je er de tijd voor neemt, en dat is wel fijn :)

Goed dat je de tijd neemt en zoveel geduld hebt!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 20:39

YoRien schreef:
Ja klopt, Nh forum! :-)

Leuk jou hier ook te treffen! Ben er al lang niet meer geweest :o Iets met tijd en andere prioriteiten :Y)

Klein nadeel aan zijn vele (zelf)vertrouwen en groeien in alles is wel dat daardoor ook tevoorschijn komt hoe ongeloofelijk eigenwijs hij wel niet kan zijn .. Zo heeft hij al heel mooi beheerste steigers laten zien toen ik hem uit het gras wilde halen (uiteindelijk door met het touw zijn richting op te zwaaien en hem op zijn schouder te raken, dacht dat hij misschien zou schrikken maar dat deed hij niet .. hij maakte wel subtiel duidelijk dat ik hem stoorde .. tot 4x toe :7 ) en gisteren toen ik naast hem stond met lange teugelen en vroeg een beetje opzij te gaan omdat hij nogal dicht stond dacht hij blijkbaar dat ik een irritante vlieg was :') En dan ook echt nek krommen en hoofdschudden alsof hij 1 of andere jonge god is ... _O- Spijtig dat zo'n momenten nooit in beeld komen :P

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 20:54

Je bent ook een irritante vlieg want je blijft maar volhouden. :D

YoRien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 22:26

Haha, heerlijk dier <3

Kom je nog een x bijpraten op het nhforum? Ik zit hier niet zo vaak. Was meer toevallig dat ik je topic zag ;-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 11:15

@ Maflinger_S : en bedankt :') _O-

@ YoRien : zal zien als ik nog eens wat tijd vind ;) Maar heb nooit zoveel te vertellen eigenlijk :+
Maar bij hem komt nog steeds meer & meer zijn ware aard naar boven heb ik het idee :j Heeft tijd nodig gehad, veel tijd, maar krijg het gevoel dat hij nu ondertussen iets heeft van: ok, het mag zonder rare gevolgen ... Maarja, dan zit je als baasje er weer mee, hij moet ook niet overdrijven natuurlijk :')