Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

_Nis schreef:Veel mensen zeggen ook over mij dat ik niet kan rijden kmdat ik nog nooit van mijn paard gevallen ben. Maar ik weet me op de een of andere manier altijd op de rug van mijn paard te blijven zitten.
ik ben al in de hooischuur gevlogen en het hek bij het zwembad, een collega ging dwars door de staldeur, een andere door de barrièrs. Ik kan er een boek over schrijven
Waikiki schreef:Ik train professioneel race paarden in Australie en ook al ligt onze basis galop al een heel stuk hoger, en weten wij héél goed hoe we een paard moeten stoppen komt het hier ook voor dat ze op hol slaan. Ze behalen dan gerust snelheden rond de 70kmu. Ik heb helaas het een paar keer goed voorbij zien komen, en bij de ergste viel hij eraf en brak zijn heup en bovenbeen op een hele slechte manier. Dat was geen leuk gezicht.. Wij moeten ze recht houden (niet uit balans halen) in het ergste geval houd de baan op en vlieg je of de stallen in, of het zwembadik ben al in de hooischuur gevlogen en het hek bij het zwembad, een collega ging dwars door de staldeur, een andere door de barrièrs. Ik kan er een boek over schrijven