Noblesse_ schreef:M'n ruin is wel goed gereden nu, alleen dus de laatste week niet wegens die hoefzweer. Die moet ik inderdaad eerst zien op te lossen voor ik verder kan denken.
veel beterschap voor je ruin!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Noblesse_ schreef:Van mij mag er gerust elke dag iemand komen om m'n paard te rijden, zit zelf mentaal even in een dipje en de motivatie om nog veel met m'n paard te doen is helemaal weg. (neemt niet weg dat ik hem vreselijk zou missen als hij weg is!)
Ayasha schreef:Ik ken idd de exacte tijdsduur niet maar ik geloof dat je een half jaar of een jaar gewerkt moet hebben anders is er een "wachttijd" van 9 maanden voor je wat krijgt (en dan krijg je het minimum, iets van 300 euro oid.)
croyslover schreef:Ayasha schreef:Ik ken idd de exacte tijdsduur niet maar ik geloof dat je een half jaar of een jaar gewerkt moet hebben anders is er een "wachttijd" van 9 maanden voor je wat krijgt (en dan krijg je het minimum, iets van 300 euro oid.)
weinig maar wel iets , toch zou ik snel soliciteren , schoonmaakdienst misschien iets?
En gezien TS zegt van niet lijkt me dat dus het geval.
Noblesse_ schreef:Koeien wegdoen zie ik niet zitten. Als er iets weg moet is het sowieso m'n paard. Alleen zou ik graag willen weten of er eerst nog andere opties zijn buiten verkoop.
Wat kan ik vragen aan een bijrijder of leaser? Daar heb ik geen idee van.
De dieren die me het meeste kosten zijn sowieso m'n paarden.