Nog meer bokkers last van bemoeizuchtige stalgenootjes?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Gekkie10

Re: Nog meer bokkers last van bemoeizuchtige stalgenootjes?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-16 11:54

Biscaya: ik heb hem niet sinds veulen in bezit dus ik kan er niets aan doen dat hij niet opgevoed is ;)

Eileen: vaak afgevallen staat nergens, in een dik half jaar tijd twee keer vind ik niet veel. Heb genoeg mensen op stal die er iedere week naast liggen ;)

Jenny01: even voor de duidelijkheid het paard kan ondertussen stilstaan aan het hek alleen en met anderen paarden erbij. Dit is het eerste waar we aan gewerkt hebben.

Ik rij ook nooit als er anderen in de bak zijn. Ik ben de enige op stal die gebruik maakt van de bak. De andere meiden die rijden alleen in het bos als ze rijden tenminste.

Een andere stal is geen optie. Hier is verder geen stal in de buurt waar paarden dagelijks naar buiten kunnen of überhaupt wel naar buiten kunnen. Ook wil ik dan beide paarden meteen op de zelfde stal hebben en zoek maar eens een stal in de buurt waar ze meteen twee stallen vrij hebben

Annoya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 19:58

In één ding zal ik iets scherper zijn Gekkie10. Het klopt dat jij het verleden niet kan veranderen. Maar je kan er wel wat aan doen dat hij niet opgevoed is. Namelijk nu beginnen met hem opvoeden.

Ik ben het ook eens met Eileen dat Natural Horsemanship de beste manier is om met je paard te werken, om vertrouwen en respect te vinden.

Ik wens je veel succes. Ik zou zeggen: Let the seven games begin! :Y)

Othilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 20:08

Annoya schreef:
In één ding zal ik iets scherper zijn Gekkie10. Het klopt dat jij het verleden niet kan veranderen. Maar je kan er wel wat aan doen dat hij niet opgevoed is. Namelijk nu beginnen met hem opvoeden.

Ik ben het ook eens met Eileen dat Natural Horsemanship de beste manier is om met je paard te werken, om vertrouwen en respect te vinden.

Ik wens je veel succes. Ik zou zeggen: Let the seven games begin! :Y)

Helemaal mee eens! The 7 games van pat parelli..top!!!

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 20:14

Zo'n type meid is wel bekend. Haar paard was zogenaamd fantastisch, de rest was geen knip voor de neus waard. Zij was natuurlijk de paarden-godin, wij waren gepeupel.

Nou meid, zolang jij weet hoe het zit, kan dat soort volk zich lekker druk maken- ga gewoon door hoe jij het het beste vindt.

Ben benieuwd hoe de stal eigenaar reageert op hoe paarden kennelijk op stal gezet moeten worden door die twee. Het lef zeg!