Pels at work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 16:57

Wat ik als tip wil meegeven is dat als je de foto's bekijkt, zie je op al de plaatjes dat je niet naar voren kijkt maar naar beneden.
Dat is echt funest voor je houding, daardoor ben je eerder geneigd om je rug bol te maken ipv recht en lang.
Kijk naar voren dan zie je waar je naartoe gaat en zal ook je houding mooier zijn.

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 21:31

Leuk dier :)

x_Kaat_x

Re: Pels at work

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 12:03

Ik vind dat je al erg veel nuttige rijtechnische commentaar hebt gekregen en ga daar dan ook niet op ingaan :)
Het is een knap paard <3 waar duidelijk wel wat potentie inzit! :j
Verder ken ik het gevoel van balans verliezen in verruimingen erg goed! Dit ligt echt aan je eigen houding.

Eenmaal als je je houding verbeterd voel je dit vanzelf beter worden en kan je jezelf en je paard veel beter in balans houden bij het aanzetten van de verruiming, tijdens en ook bij het terugnemen.

Heb hier zelf ook nog werk an, maar je voelt het verschil meteen! Goede zitlessen zijn dan ook een goede investering maar zelfstandig kan je ook al erg veel doen!
Kijk bv. eens op de site van ruitergevoel! Hier staan super veel handige tips waar je echt wat mee kunt! Al denk je in het begin misschien: pff, dit weet ik toch allemaal al.. dit is voor beginners.. Kijk toch maar eens ;) het is echt de moeite waard! http://ruitergevoel.com/30-dagen-challenge/