Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
o0eefje0o schreef:sorry mijn schuld! ik zag de kop tekst en bokt stuurde mij meteen na de 2e pagina dus ik dacht asielzoekers en .... bedankt![]()
![]()
![]()
maar wat een super leuk initiatief!!! ook ik weet heel goed uit werk ervaringen hoe dankbaar ze je zijn en met namen vaak de ouders!

Zoe_97 schreef:Erg leuk! Maar zou je om privacy redenen niet beter de kids hun gezichten onherkenbaar maken?
Eline_S_S schreef:Wat een leuke reacties allemaal!
Het jongetje op de eerst foto heeft trouwens iets, maar het is nog niet duidelijk wat. Hij trilt met schrijven etc. heeft moeite met praten, loopt scheef ed. Er is atm niet genoeg geld om hem te laten onderzoeken. Erg sneu..
Straks heeft hij iets ernstigs, zo een kind hoort in Nederland toch gewoon behandeld te worden.. Dat "versoberen" van opvang en medische zorg klinkt leuk als het over borstvergrotingen en tandrenovaties gaat, maar dit gaat toch te ver! lissisanne schreef:Zoe_97 schreef:Erg leuk! Maar zou je om privacy redenen niet beter de kids hun gezichten onherkenbaar maken?
Dit snap ik niet zo goed, het zijn toch geen criminelen ofzo?![]()
Verder ook leuk initiatief! En leerzaam voor de kinderen, ik denk dat op een goede manier leren omgaan met dieren een hele goede toevoeging is aan de opvoeding (respect, verantwoordelijkheid etc). Zeker omdat er in de landen waar ze vandaan komen niet altijd het goede voorbeeld wordt gegeven.