Aan je eerste regel in je topic dacht ik dat ze overleden was, maar gelukkig is de operatie geslaagd. Ik hoop dat ze goed herstelt en dat ze op z'n minst een pijnvrij weidepaardje mag worden. Die vlek is wel een eyecatcher!
LufPony
Geplaatst: 07-01-16 11:04
Jeetje heftig zeg, ik dacht eerst ook dat ze overleden was.. heel veel succes in 2016 hopelijk een positieve toekomst en wat is ze mooi!
Wat een prachtig paard en wat een heftige tijd. Super fijn dat het nu beter met haar gaat, heel dapper van je dat je het nog aandurfde om haar nog een keer te laten opereren
Dankjewel allemaal! Het doet deugd om dit allemaal te horen. De vorige eigenaresse heeft mij namelijk heel veel verweten, ik heb het contact na de eerste operatie compleet verbroken omdat ik het emotioneel niet meer aankon. Ik heb haar steeds het contact met Varoen gegund, maar als je steeds zo onderuit gehaald wordt ...ik ben toen heel erg begonnen twijfelen over mijn capaciteiten als eigenaar. Gelukkig heeft mijn omgeving mij doen inzien dat deze hele gebeurtenissen niet mijn schuld waren, niemand had dit kunnen voorspellen.
Verder is ze gewoon mank van de wei gehaald, het was wel enkel te zien in draf. Drie dagen ervoor had ik nog recreatief dressuur gereden maar daar was toen niets speciaals gebeurd. Volgens mij is het dus op de wei gebeurd.waar die zwelling tijdens de rust toen vandaan kwam weten we niet, ze stond namelijk steeds binnen.
Mooi paardje! Grappig die vlek, lijkt heel veel op wat mijne heeft, een bloody shoulder. Wat geweldig dat ze toch zo aan het opknappen is! Heel veel geluk gewenst.
Prachtig paard! Vind die vlek ook wel heel bijzonder, ik dacht eerst dat ze een natte plek
LisaXLoll
Geplaatst: 07-01-16 15:39
Wat een mooi paard zeg ! Die aftekening is inderdaad heel gaaf .. Ik hoop dat 2016 een beter jaar word voor jullie
xcynth
Geplaatst: 07-01-16 16:02
Jeetje wat een heftig verhaal. Wat moet dat rot hebben gevoeld zeg.. Wel heel mooi om te lezen dat je toch de stap hebt gezet voor een 2e operatie.
Ik wens jullie het allerbeste voor 2016!
Rohol
Geplaatst: 07-01-16 16:55
Wat fijn dat je haar nog een kans hebt gegeven! Hoop dat ze nog lang pijnloos bij je mag blijven, geniet van de momenten die je samen hebt! Ze is prachtig en wat een bijzondere schouder
xAnthea
Geplaatst: 07-01-16 17:31
Wat een prachtig paard zeg! En ook veel respect voor jou dat je deze kans hebt gegeven!
CoreMeltdown
Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-16 18:08
Bedankt allemaal .
De infectie is er gekomen doordat er een bacterie met de cortisonespuit mee naar binnen is gegaan. Je zou het een fout van de DA kunnen noemen, maar ik verwijt hem niets. Hij had haar eerst geschoren en wel 10 min lang ontsmet, dan lijkt het me geen onvoorzichtigheid. Hij heeft er ook echt alles aan gedaan om Varoen er bovenop te krijgen, hij was er zelf ook echt van aangedaan.
spatter
Geplaatst: 07-01-16 18:15
Poe, wat een jaar en wat dapper dat je de behandeling 2 x bent aangegaan!
Ik duim voor een wondertje en jullie in ieder geval samen kunnen rijden zonder pijn.
Wat een prachtig dier, maar ook rot dat jullie eerste jaar meteen zo moet aflopen. Ik heb echt ontzettend veel respect voor je dat je zoveel voor je paard over hebt en haar deze kansen geboden hebt. Ik zal voor jullie duimen dat jullie een mooi 2016 krijgen samen.
senna21
Geplaatst: 07-01-16 18:29
Ik wens jullie samen een heel mooi 2016. (en hopelijk heeft de DA je ook een beetje gematst)
De DA heeft een deel van de kosten op zich genomen, desalniettemin deed het financieel nog best veel pijn. Maar ik had het niet anders gedaan als alle kosten voor mij waren, ik zou het anders mezelf altijd verweten hebben.
sardientje
Geplaatst: 07-01-16 20:11
heb dat hele verhaal gelezen, gelukkig gaf je haar nog een kans met die behandelingen!
silverdapple
Geplaatst: 07-01-16 21:07
Wat vind ik het ongelooflijk knap van jou dat je zoveel voor je paard overhebt.
Eline91
Geplaatst: 07-01-16 22:08
dubbelpost
Laatst bijgewerkt door Eline91 op 07-01-16 22:09, in het totaal 1 keer bewerkt
Eline91
Geplaatst: 07-01-16 22:09
Ik hoop dat 2016 je wat meer geluk mag brengen, zodat je volop kan genieten van je lieve paardje!
Bij deze wil ik even melden dat ze de laatste twee weken enorm is vooruitgegaan. Ze is al een pak bijgekomen en als je ze op de wei zet begint ze zelf rond te draven en zot te doen. Het gaat veel beter dan wij (ik en de DA) konden dromen .
wat fijn om te horen!! Hopelijk wordt 2016 alleen maar beter!
_Dracarys
Geplaatst: 13-01-16 20:55
Wat heb jij veel voor jouw paard over !! Mooi om te zien. Mooi paard ook, en wat een aparte vlek !! Alleen als ze blijvend mank is, en niet meer goed kan draven / galopperen, heeft ze dan wel nog een paardwaardig bestaan ?