xxchntl schreef:Wat een leuke veelzijdige fjord! Ziet er ook erg ontspannen uit!
Ja zeker daar rijden we heen

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
LoveZiezo schreef:sorry voor late reactiemaar ik heb je een aantal keer zien rijden (toen ik hopeloos mijn ene wp in de dressuur probeerde te halen om te kunnen springen
)en vorige week zondag in velden? (als je iemand ziet met een grijs wedstrijdjasje en een pluizige vos met een bles ben ik het
![]()
) Het ziet er heel vriendelijk uit en ook in het springparcours!
myhorsesss schreef:LoveZiezo schreef:sorry voor late reactiemaar ik heb je een aantal keer zien rijden (toen ik hopeloos mijn ene wp in de dressuur probeerde te halen om te kunnen springen
)en vorige week zondag in velden? (als je iemand ziet met een grijs wedstrijdjasje en een pluizige vos met een bles ben ik het
![]()
) Het ziet er heel vriendelijk uit en ook in het springparcours!
OW wat leuk zeg! Thx laatst in velden deden jullie het wel erg goed! Tja in ons springen moet nog wat gesleuteld worden maar gaat de goede kant op! Was je ook gister wezen springen ik kon helaas niet gister maar volgende week gaan we wel na oefen springen Montfort en we hopen er weer de volgende x in velden bij te zijn!