Je allereerste keer paardrijden... hoe was dat?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

NinkeG

Re: Je allereerste keer paardrijden... hoe was dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 12:33

Mijn eerste keer echt 'rijden' was 9.5 jaar geleden op een heel ondeugende a-pony, Goa heet ze. Ik vond het ge wel dig, en toen ik afstapte en voor haar stond beet ze me keihard in mijn been :+

Daarvoor wel eens op een paard gezeten maar dat kan ik me niet meer herinneren.

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 13:52

zolang geleden dat ik me het niet meer herinner -O-

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-15 13:57

NinkeG schreef:
Mijn eerste keer echt 'rijden' was 9.5 jaar geleden op een heel ondeugende a-pony, Goa heet ze. Ik vond het ge wel dig, en toen ik afstapte en voor haar stond beet ze me keihard in mijn been :+

Daarvoor wel eens op een paard gezeten maar dat kan ik me niet meer herinneren.

AUWWW! Gelijk een aandenken.... happie vlees.... ;(

Mirjam1202

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 14:01

De allereerste keer dat ik op een paard zat was ik een jaar of vijf. Wij hadden een groot trekpaard van minstens 1.70 m en daar zat ik bovenop, vond het geweldig! Later heb ik niet meer op paarden gezeten, totdat ik een keer met een vriendin afsprak wie paard reedt! Ik was toen 14, en dat was dus de eerste keer paardrijden. Sindsdien ben ik niet meer bij de paarden weg te slaan!

pipplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 14:56

Mijn zussen reden paard, en nadat hun les afgelopen was mocht ik even op dat paard zitten. Ik vond het toen heel eng want voor mijn idee was het een heel groot paard.. Maar een paar jaar later hadden we bij onze camping ook een stalletje, en hier heb ik mijn eerste lessen gevolgd en dat was echt superleuk! Sindsdien was het paardrijden echt 'mijn ding' :D