Valentino aan't werk.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-16 11:08

x_Lys schreef:
Nee Josca je snapt het niet. Je moet je cap afdoen. Je paard helemaal een lange teugel geven, je hand naar je kont toe trekken (of misschien zelfs erachter). Je hakken optrekken tot ongeveer onder je eigen kont. Dat is DE manier van rijden en vooral, heel paard vriendelijk vanuit de rust :+

Thanks voor deze opheldering Lys, nu kan ik 2016 op de juiste manier starten _O-

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 11:43

Jammer weer van het strenge commentaar. Ik snap wel dat ts zo uitvalt, je durft verdorie geeneens meer normaal rijfoto's te plaatsen, het moet allemaal maar perfect zijn. :n bijna niemand durft meer fatsoenlijke foto's te plaatsen. Waarom altijd die drang om commentaar te leveren? Of probeer het anders op z'n minst wat vriendelijker te brengen zoals bijvoorbeeld roosje doet..

Maar ik vind het een onwijs knap paard, heel stoer. En ts weet zelf denk ik prima waar ze aan moet werken.

maralyn

Re: Valentino aan't werk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 11:46

Ach, ik heb ook wel tips mét onderbouwing.
Maar ik lees net - ITP... en denk...

Geniet van je rode knol (lief bedoeld), van wat je hebt, en rijdt lekker in 2016!
Je hebt een gaaf beest (al lijk jij wat klein, maar dat kan ook schattig zijn) en hij kan lekker bewegen.

LenjaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 16:42

Gave vos! mijn smaak qua type! Gewoon doorgaan, ik ken dat met de kritiek goed genoeg en commentaar op alles! Iets rechter zitten maakt voor mij het plaatje al heel wat meer af en de rest komt toch je weet zelf waar werk is, zeker niet iedereen heeft hun paard al zo aan het lopen denk daar maar aan :D
Super beest, mooi! Lieve groeten uit berlijn

LenjaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 16:45

essie_blue schreef:
Jammer weer van het strenge commentaar. Ik snap wel dat ts zo uitvalt, je durft verdorie geeneens meer normaal rijfoto's te plaatsen, het moet allemaal maar perfect zijn. :n bijna niemand durft meer fatsoenlijke foto's te plaatsen. Waarom altijd die drang om commentaar te leveren? Of probeer het anders op z'n minst wat vriendelijker te brengen zoals bijvoorbeeld roosje doet..

Maar ik vind het een onwijs knap paard, heel stoer. En ts weet zelf denk ik prima waar ze aan moet werken.

Ga ik helemaal in mee!

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 16:54

Gaaf dier! :D

Roosje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 20:56

Hoe sommige het brengen vind ik ook echt niet nodig. Ik gaf het volgens mij meer aan als tip ipv kritiek! Want dat heb ik namelijk helemaal niet. Vind het er namelijk prima uitzien maar om het helemaal af te maken nog wat rechterop gaan zitten :) komt volgens mij helemaal goed met jullie. Succes!

LenjaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 22:53

Roosje_ schreef:
Hoe sommige het brengen vind ik ook echt niet nodig. Ik gaf het volgens mij meer aan als tip ipv kritiek! Want dat heb ik namelijk helemaal niet. Vind het er namelijk prima uitzien maar om het helemaal af te maken nog wat rechterop gaan zitten :) komt volgens mij helemaal goed met jullie. Succes!

Inderdaad, zo gaat dat!

CleoFay

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 17:03

Heel gaaf paard! Mag ik je vragen waar je die geweldige laarzen vandaan hebt? Van welk merk zijn ze?<3

Chabliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 19:07

Wát een leuk paard <3 zou ik zo kopen!
qua rijden vind ik het ook er heel goed uit zien hoor, nee niet perfect natuurlijk, maar ook niet zoals sommige dat zeggen. vooral lekker dooroefenen!

En dat setje <3