Ik heb interactieve tv en heb de aflevering van gisteren opgenomen en vanmorgen gekeken. Die van het renpaard. Ging die groom serieus ACHTER dat paard staan met die deken opdoen nadat ze net verteld hadden Hoe gevaarlijk hij dan word. En datmet die trailer ook. Geniaal. Maar inderdaad ook ik vind die man honderd keer beter als de eigenaren en het is wel grappig om naar te kijken maar of ik hem zou bellen als ik problemen met mijn paard zou hebben. ..
Ik heb het ook gezien en inderdaad het niveau om te janken daar...{dat renpaard kwam voor het eerst van zijn leven "los" in een paddock bij Martin}
Martin doet daar wel veel goeds, maar inderdaad het is niets vergeleken bij het niveau wat wij in NL hebben qua trainingsdeskundigheid idd.
Azmay
Geplaatst: 15-01-16 18:19
Hij zegt cesar maar het is de paardenfluisteraar. Bijzonder..
Jolien87
Geplaatst: 15-01-16 18:20
Azmay schreef:
Hij zegt cesar maar het is de paardenfluisteraar. Bijzonder..
Dat had ik dus ook.
Jolien87
Geplaatst: 15-01-16 18:23
DA constateert dat het paard rugpijn heeft; we prikken er een onstekingsremmer en pijnstiller in, paard moet de komende dagen zwemmen en dan zal het wel weer goed zijn.
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 15-01-16 18:24
Ja zie je dankzij dit topic weer gevonden, heb toen die Zeus gezien en eigenlijk diepe medelijden met dat dier. Geen idee wat er met deze mis is, maar de kennis van de paardeneigenaren die meedoen is best dramatisch eigenlijk.
Ik vond het sneu dat zeus pijn in z'n been had...ingespoten werd zodat ie gelijk weer kon lopen {artrose?} en dat Martin hem ook nog ging laten springen..
Bij deze zal het goed zijn dat hij pijn heeft, ik vind het frappant dat het dier zo raar reageert aan de hand maar onder het zadel viel het mee. Leek mij eerder gevalletje ik ben hengst en gedraag mij zo.
Ik vind het dan ook niet zo gek dat hij rugpijn heeft als ze altijd zo rijdt.
Amandavd
Geplaatst: 15-01-16 18:32
Ik had het ook niet over die vrouw maar hoe het paard reageert onder het zadel. Ik heb hem niks geks zien doen vandaar dat ik het frappant vind dat hij aan de hand wel zo woest reageert.
Voor de gemiddelde leek wel. Maar best een player, even showen voor het meisje om met eraf springen een flinke ruk in de mond te geven. Zucht. Dier is met hem wel,ontspannen maar loopt niet 100 % in draf lijkt wel.
ninji
Geplaatst: 15-01-16 18:38
elinebakker schreef:
Wat een verschrikkelijk opgeblazen programma zeg. Niet leerzaam voor ons Nederlanders
Dit.. ik ergerde me vooral aan de manier hoe hij van het paard afsprong en als een soort superman de mevrouw erop plofte.