_San87_ schreef:Zoe_97 schreef:
maar dan blen je handelaar. TS word 'verliefd' op elk dier en enkele maanden later moet het weer plaats ruimen voor wat beters
Dat gebeurde met het veulen, die niet gekocht was als Kyra eerder beschikbaar was geweest. Een ander paard was niet op de plek, kan gebeuren. TS en haar merrie zijn na jaren niet meer wat ze waren, TS wil wat merrie niet kan bieden. Dus verkoopt TS haar, prima toch?
En dan ben je handelaar. Dus? Professionele ruiters en amazones wisselen ook vaak genoeg van paard. TS is de eigenaresse van de paarden en moet dus zelf weten of zij verkoopt of niet.
Let wel, ik zou het niet zo aanpakken. Maar iemand veroordelen omdat zij het wel doet vind ik niet tof.
Dit is blijkbaar niet het eerste jaar da TS de paarden zo maar erbij haalt en wegdoet, zoals meerdere mensen hier al opmerkte. Ik zeg niet dat tS ene handelaar is. Een handelaar is daar bewust mee bezig, bij TS is het gewoon oh die wil ik dan moet die maar weg, en dan wil ik die dan moet die weg. (of zo komt dat hier ig over)
.
. Deze 'discussie' is wat mij betreft voorbij. Gaat nergens over
.