Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Amable schreef:Die van mij staan ook een half uur rijden met de auto. Zou ze liever dichterbij hebben, maar voor de paarden is deze stal zo super dat ik het er voor over heb. Het is soms wel vervelend natuurlijk, dat je niet snel daar kan zijn, maar van de andere kant zijn de eigenaren van de stal zo super dat er eigenlijk ook nagenoeg nooit een reden is dat het echt belangrijk is dat ik daar snel ben, ze kunnen heel veel oplossen. En al staan ze naast je huis, je zult altijd zien dat je net een dagje weg bent en dat je dan met spoed terug moet komen, dus dat zou voor ook geen reden zijn om ze perse in de buurt te willen hebben staan. Hun welzijn staat voor mij voorop, en dat ik dan een half uur reizen moet, so be it
LauLauu schreef:Als het het ideale plekje is voor jou en je paard(en) dan is het die 30min rijden zeker waard, mits het haalbaar is met school/werk.
Ik moet 100m stappen, staan aan huis
We hebben ook een tijdje op een andere stal gestaan, de afstand was 22 km enkele reis, deed er vaak 25 minuten over van deur tot deur en ik moet zeggen dat ik dat toch wel lang vond.
cadansje1 schreef:Hoelang zijn jullie onderweg naar jullie paard?
Ik heb (denk ik) de perfecte stalling voor mijn paardje gevonden maar dit is een half uur reizen (met de auto)
Dus hoelang zijn jullie onderweg en denken jullie dat een half uur reizen haalbaar is? of dat dit echt te lang is?