Stukje tand eraf, litteken op mijn schouder van beet

Maar nogsteeds vind ik ze hartstikke lief haha
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
)
)
mannen humor.Anoniem schreef:Oh qua beten heb k een mislukt oorlel eraan over gehouden, paard op stage beet erin en het resultaat was 7 hechtingen in 1 oorlel... Zonder overdrijven helaas. M'n 'van Gogh oor' noemen we het sindsdien
Hij is maar 1 meter hoog, maar steigerde continu en sloeg daarbij een keer met zijn voorhoef tegen mijn oog waarbij hij gelukkig alleen mijn wenkbrauw doormidden spleet. Ook op ruiters was hij trouwens niet dol, zo probeerde hij mijn zusje eens van zijn rug te werken door haar via een grote rozenstruik van zijn rug te vegen. Die liet zich uiteindelijk maar vallen, maar ze heeft nog steeds de littekens om haar hals. Shetlanders zijn heel grondig.
Yaralisa schreef:Anoniem schreef:Oh qua beten heb k een mislukt oorlel eraan over gehouden, paard op stage beet erin en het resultaat was 7 hechtingen in 1 oorlel... Zonder overdrijven helaas. M'n 'van Gogh oor' noemen we het sindsdien
Hoe krijg je dit nou voor elkaar?
Ook echt je oorlel?![]()
Ik heb gelukkig niks geen blessures oid overgehouden aan mijn paard. Ondanks dat heb ik wel eens een blauwe voet omdat ze er weer eens op staat
liep stage op een manege, paard vloog naar voren, beet en trok terug met als gevolg dat m'n mooie kleine oorlel in reepjes eraan hing... En de stagebegeleider riep in eerste instantie nog 'och we plakken wel een pleister'... Werd toch even een rondje ehbo want dat was niet te plakken. Is wel mooi geheeld, oorbellen gaan alleen nooit meer lukken