Jotoma schreef:pol013 schreef:Ik vind dat je een heel stoer beest hebt nu. Snap prima dat je er super trots op bent.
Maar snap nooit zo goed waarom recreatief rijden met een kwpner niet kan? Kan natuurlijk dat jij toevallig een hele hete sensibele had. Maar mijn warmbloeden moeten toch ook gewoon echt geloven aan al mijn recreatieve/maffe fratsen.
Ik vroeg me idd hetzelfde af. Mijn kwpn'er kan leuk dressuren, maar wordt ook gelukkig van springen, grondwerk en voornamelijk van buitenrijden. Ik ben juist heel trots als ik met mijn knappe dressuurpaard anderen tegen kom op buitenrit
Ook de hete, sensibele paarden zullen die afwisseling toch leuk vinden? Als eigenaar misschien minder leuk om met een sensibel paard buiten te rijden keer op keer.
Never the less, ben ook wel benieuwd naar de gedachte erachter.
Wel een hele toffe tinker ts! Fijn dat voor jou deze switch goed is geweest!
Ik snap jullie gedachte.. en heb eerst erg goed nagedacht voordat ik de beslissing had gemaakt om hem te verkopen. Natuurlijk reed ik ook wel eens buitenritten met hem en vond hij dit leuk. Maar ik zelf had het gevoel dat hij gelukkiger werd van een baasje wat daarnaast ook weer verder wilde in de sport. Er kon nog zoveel meer uit hem gehaald worden. Ik wilde graag iemand anders deze kans geven om met dit super paard verder te komen in de sport. Ook wil ik graag een start maken met het mennen. En daar zou hij niet geschikt voor zijn.. Vandaar mijn besluit, een moeilijk besluit geweest. Maar hij heeft een super baasje gekregen! En ik heb geen spijt van mijn keuze
en wat leuk om te horen dat je ook overgestapt bent op de tinker!
erg gaaf kleurtje zeg!
zo mooi!! Allebei
Zo zie je ze niet zo gauw.
.