paardje gekocht onder valse voorwaarden vervolg

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Charmaine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 00:16

Leuke pony om te zien! Ehm...waar is de cap???? Knipoog

Gelukkig heb je de pony kunnen omruilen. Heb hetzelfde probleem gehad, alleen was mijn paard ziek. Na veel geharrewar, heb ik hem omgeruild, terwijl ik toch liever m'n geld terug wou en nooit meer een paard van die stal.
Uiteindelijk heb ik een leuk ruilpaardje gekregen, die ik bijna direct weer heb doorverkocht. Soms kun je maar beter genoegen nemen met een mindere ( soms dan ) oplossing, dan er een hele strijd van te maken. Een rechtszaak had je waarschijnlijk alleen maar een heleboel geld gekost, zonder garantie op succes.

in ieder geval veel succes en plezier met deze pony!

goldflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 00:50

ze komt dinsdag enne bedankt voor jullie reactie,,ik zal skay wel missen Huilen Huilen Huilen regina wilde al dat ik die er ook nog ff bij hield ze zegt dan hebben we er 3,,maar helaas dat gaat nie he Verward Verward

janna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 09:57

x
Laatst bijgewerkt door janna op 10-06-22 08:25, in het totaal 1 keer bewerkt

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 10:39

Volgens mij valt dit gewoon onder de wet consumentenkoop, dit houdt in dat er een garantie op zit en als blijkt dat het produkt (skylar) niet geschikt is voor hetgeen waarvoor je haar gekocht hebt je je geld terug moet krijgen. De bewijslast ligt bij de handelaar in dit geval!

Maar ik hoop dat het met het andere paard wel goed gaat, anders sta je juridisch gezien zeer sterk!

Sandy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 14:13

Het is misschien maar beter zo. Het is zeker een leuk paardje. Maar als skayler alleen maar zo blijft bokken heb je er ook niet heel erg veel aan. Ben benieuwd hoor! ga vrijdag ffies kijken *LOL*